14 Reacties

één jaar geleden

Hier vooral liefde voor droogbrood 🤣 dus weinig tips hahaha. Maar misschien iets in de combi zoeken? PindKaas met banaan bijvoorbeeld? Of hummus met n zoete smaak (zoete paprika bijvoorbeeld)?

één jaar geleden

Hier eet ze zuivelspread vam zonnatura ook zoetig maar zitten kleine stukjes in daar moest ze hier erg aan wennen maar hoemoes paprika em rode biet is ook zoet en eet ze. Of pindakaas en jam boterham en jam is eig meer vleugje dan haha maar hier eet ze ook philadelphia enzo maar qua zoetig en toch gezond beleg bieden we die twee ook aan

één jaar geleden

Oh hier precies hetzelfde. Ontzettend kieskeurig ook en ook niet bepaald dik. Dus ja, dan maar appelstroop. Ik probeer andere dingen te blijven aanbieden. Met het ontbijt ben ik overgestapt op havermout (zonder honing ofzo erin). Gaat altijd goed. Met de lunch eet ze vaak 1,5 tot 2 sneetjes. Op de eerste doe ik iets anders dan appelstroop. Pindakaas gaat goed. Humus af en toe. Alleen boter ook prima. Zuivelspread is ze niet zo'n fan van helaas. Kipfilet ook niet zo. Een eitje vind ze heerlijk, maar dat eet ze wel los, ze pakt het er vanaf. Geprakt fruit erop vindt ze helaas helemaal niks.

één jaar geleden

Reactie op Mama_m

Oh hier precies hetzelfde. Ontzettend kieskeurig ook en ook niet bepaald di ...
Zouden precies mijn woorden kunnen zijn 🤣

één jaar geleden

Wij doen ook nog wel eens cocosolie of tomatenpuree+boter op brood.. misschien lust ze dat?

één jaar geleden

Date spread van bio today doet het hier goed, is op basis van dadels en walnoten

één jaar geleden

Reactie op mb198

Date spread van bio today doet het hier goed, is op basis van dadels en wal ...
Dat klinkt ook lekker! Maar ook evenveel suiker als appelstroop denk ik? Hoeveel zit daarin?

één jaar geleden

Misschien gemixte notenpasta met dunne bio appelstroop van ah (geen toevoegingen) ofheel dunne laagje honing? Zoontje at notenpasta appelstroop Pindakaas honing dadelstroop of alleen ghee of met ommeletje of soort french toast in kokosolie bakken.. Maar et al een week lang droogbrood🤪😮‍💨

één jaar geleden

Hmm dat op de grond gooien herken ik wel🥴 hier is ze dol op appelstroop, sandwich spread, pindakaas, de jam kuipjes van hero, en 1x per 2 weken krijgt ze boterhammenworst of grilworst (1 plakje) met een beetje boter op de boterham, gaat super! Wij geven gewoon beleg wat wij zelf ook eten.

één jaar geleden

Bij ons juist andersom. Hij wil alleen maar hartig 🙄

één jaar geleden

Mm lastig, langzaam afbouwen misschien een optie. Steeds iets minder van het zoete op het brood.

één jaar geleden

Hier wil ze ineens geen boterhammen meer. Eet alleen nog maar een droog broodje.🫣

één jaar geleden

Zuivelspread met jam en elke keer iets minder jam erop doen?