46 Reacties

één jaar geleden

Hey, 9 weken bevallen van nummer 2. Was voor ons ook heel onverwacht. Het is best pittig (2 onder 2), maar dat hadden wij ook verwacht.

één jaar geleden

9 weken geleden

één jaar geleden

Ik ben 29 weken zwanger van onze 2e. De oudste is nu 1 jaar en 8 maanden. Ik had in een periode nu behoorlijke bekken klachten (nu gelukkig onder controle). Manlief pakte in die periode wat meer de grotere zorgtaken op zoals naar bed brengen en uit bed halen, dan hoefde ik geen trappen te lopen en te tillen. Verder is goed communiceren belangrijk en aangeven wat je zelf wel of niet kan. Momenteel ga ik vaak nog even naar bed in de middag als onze dochter ook slaapt. Ik heb nu zomervakantie dus dat is heel fijn!

één jaar geleden

Vandaag is de oudste 20 maanden en de jongste intussen alweer 10 weken. Ik had wel het geluk dat de tweede zwangerschap en bevalling minder zwaar waren dan de eerste. Maar met momenten is het pittig, dat valt helaas niet te ontkennen. Probeer goed naar je lichaam te luisteren, dat is iets minder evident nu er al een kindje rond loopt. Ik heb de papa ook op het einde al wat meer gevraagd om voor de oudste te zorgen, zo konden ik en mijn dochter er alvast aan wennen dat er ook na de geboorte meer papatijd zou zijn. En verder was het gewoon al doende ontdekken 😅

één jaar geleden

Jaaa! Ik weet ook sinds donderdag dat ik zwanger ben! Vandaag precies 4 weken volgens vk 😁 gefeliciteerd met je zwangerschap

één jaar geleden

Gefeliciteerd 🤩 ik ben 13 weken zwanger van onze 2e. Mijn man doet veel meer in huis en ons zoontje omdat ik heel moe ben en veel last heb van rugpijn 😅 ik hoop dat ik wat meer kan als ik het 1e trimester ruim achter me heb liggen.

één jaar geleden

Gefeliciteerd!! Ik ben inmiddels 15 weken zwanger van de tweede. Sinds ongeveer een week geleden ontzettend misselijk geweest en super moe. Mijn partner heeft even wat meer oo zich genomen qua huishouden en soms zorg voor onze dochter en ik ga vaak in de middag met haar even slapen en las wat vaker even een relax momentje in. Ik denk dat ind goed naar jezelf luisteren even belangrijk is nu, hoe lastig ook soms 🤭🥰

één jaar geleden

Gefeliciteerd allen. Ik ben 32 weken zwanger van de tweede. Ik vind het wel pittig maar fiets ook minder makkelijk door een zwangerschap heen. Dat had ik bij de eerste ook. Momenteel zitten we ook nog midden in een grote verbouwing.. Lijkt me wel geweldig als die twee samen optrekken omdat ze nog geen twee jaar samen optrekken. Maar de moeilijkste uitdaging momenteel: weet iemand nog een leuke jongensnaam? Onze dochter heet Liva 🙈🙈

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben nu bijna 8 weken zwanger van de tweede en kan niet wachten tot het eerste trimester voorbij is. Wat ze zeggen, geniet van de rust van je eerste zwangerschap want de keer erna is het gedaan met de rust. Hij kijkt sinds ik weer zwanger ben veel meer tv, zo kan ik ook even rusten :)

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik ben momenteel 20 weken zwanger van onze tweede, we hebben een zoontje van 20 maanden en onze dochter gaan wij rond zijn 2e verjaardag verwelkomen! Ik moet zeggen dat deze zwangerschap best pittig is, zeker met een rondrennende en ontdekkende dreumes🙈 papa is steeds wat vaker de klos zodat ik even mijn rust kan pakken, zeker nu al die zwangerschapskwalen er nog zijn en er nu ook zwangerschapsischias bij komt kijken😬 tussen de pittige momenten is het wel intens genieten, ons zoontje wil steeds mijn buik aaien sinds 2 weken🥰. Ik wens je veel succes en geniet vooral van de mooie momenten.

één jaar geleden

TS verwijderd? Babynumberone, waar ben je?

één jaar geleden

Inmiddels al bijna 3 maanden bevallen van nummer 2 🥰 best pittig want de eerste is pas 20 maanden.

één jaar geleden

Reactie op Livdb1

Gefeliciteerd allen. Ik ben 32 weken zwanger van de tweede. Ik vind het wel ...
Leo. Liva en leo 😍

één jaar geleden

Reactie op valvalerie

Gefeliciteerd! Ik ben nu bijna 8 weken zwanger van de tweede en kan niet wa ...
Ik loop ongeveer gelijk! Morgen ben ik 9 weken zwanger van de tweede. Ik ben heel moe en misselijk. Ik geef mijn zoontje voor mijn gevoel nu ook minder aandacht en mijn man moet meer doen nu. Daar voel ik mij wel een beetje schuldig over.

één jaar geleden

Ik ben nu bijna 25 weken zwanger van nummer 2 🥳 wij krijgen na onze Zoon een meisje.. en ik zit weer in de novembergroep hahaha! Precies dezelfde uitgerekende datum…. 😱

één jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik heb een dame van 20 mnd en ik ben nu 36 weken zwanger. Persoonlijk had ik het zwaarder verwacht. Ik heb dan ook weinig kwaaltjes en ik ben nog erg actief. Je slaapt natuurlijk niet heel top meer de laatste 2 maanden dus vermoeidheid is wel n dingetje met een drukke dreumes erbij. Ook in het begin van je zwangerschap (de vermoeidheid ) speelt dit vaak ook natuurlijk... Verder heeft ze nog veel aandacht nodig en met al die harde buiken op het einde is het soms niet prettig allemaal. M'n vriend stofzuigt voortaan onder de banken en kastjes & maakt de wc potten schoon. Verder doe ik alles zelf nog en dat gaat prima. Geniet van je zwangerschap!

één jaar geleden

Gefeliciteerd dames! Ik ben ook zwanger van de tweede. Nu ongeveer 6 weken, eind maart 24 uitgerekend 🥰 Och en het is weer net zo spannend en onzeker! “Gelukkig” voel ik mij echt zwanger door de misselijkheid, dus hopelijk gaat alles goed daarbinnen.

één jaar geleden

Ben nu 8 weken zwanger van nummer 2! Heel blij dat er zen tweede aankomt, wel heel moe en misselijk wat het iets moeilijker maakt 🙈 zeker met een rondlopende peuter erbij

VRIEND

één jaar geleden

Ik ben onlangs bevallen van de tweede. Het is intens en heel pittig, maar zo mooi om mee te maken. 💜

één jaar geleden

Vanochtend ook een positieve test in mijn handen. Nog heel veel ongeloof bij ons beide maar heel blij! Als ik naar onze dreumes kijk denk ik: oh jeetje je wordt een grote broer!