46 Reacties

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd!! Mijn 2e is nu 3 mnd. Af en toe behoorlijk pittig. Tijdens de zwangerschap geen moeite gehad dat ik het zwaar vond icm dreumes.

茅茅n jaar geleden

Ik heb net een positieve test gehad, wel 2 dagen voor nod nog.. bizar, onze eerste heeft 9 maanden geduurd, nu direct bij de 1e keer raak. Hopelijk wordt ik niet ongesteld 馃馃

茅茅n jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede, inmiddels 9 weken. Ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

茅茅n jaar geleden

Hi dames, gisteren er achter gekomen weer zwanger te zijn 馃グ Hoe is het nu met jullie?

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Hi dames, gisteren er achter gekomen weer zwanger te zijn 馃グ Hoe is het nu ...
Gefeliciteerd! Hier 16 weken zwanger van de tweede. Ik dacht dat mijn misselijkheid redelijk over was, maar heb vanmorgen toch weer moeten overgeven jammer genoeg :( Verder gaat alles met de baby wel goed tot nu toe, goeie nipt en 13 weken echo (wat natuurlijk ook nieuw is!). Over 3 weken heb ik de 20 weken echo. Ik merk dat ik het nu wel zwaarder vind met een peuter die rondloopt. Gelukkig ondersteund mijn man en doet hij echt wel net iets meer dan voor ik zwanger was, maar het blijft toch zwaar! Naast alle klachten voel ik mij daarom ook niet helemaal zwanger. Er is nog niet echt een besef, omdat ik niet echt de tijd heb om er bij stil te staan. Ik heb wel al 6 mensen in de omgeving die zwanger zijn. En ook 2 vriendinnen die ook een kindje uit 2021 hebben. Dat is wel fijn. Dan kun je erover praten en heb je ook wel herkenning bij elkaar. Voor jou zal het nu wel afwachten worden naar de eerste echo, spannend hoor! Maar ook zeker erg leuk :)

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Hi dames, gisteren er achter gekomen weer zwanger te zijn 馃グ Hoe is het nu ...
Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de 2e! Nog maar 5 weekjes, dus nog heel pril. Zit je ook in de mei24 of juni24 geboortegroep? De vorige 2 keer is het mis gegaan dus wel wat spannender nu!

茅茅n jaar geleden

Hier alweer bijna 33 weken zwanger van nummer 2. Qua kwaaltjes helaas zwaarder dan van m鈥檔 zoontje, maar al met al mag ik niet klagen 馃槉 Merk wel degelijk dat het zwaarder is met een wervelwind in huis 馃槀 Sommigen zullen al gelezen hebben dat ik weer dezelfde uitgerekende datum heb als van m鈥檔 zoontje, dus dat word nog spannend 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amooma

Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de 2e! Nog maar 5 weekjes, dus nog hee ...
Hey wij zaten samen in NOD september. Gefeliciteerd!

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd zwangere dames! Ik ben 2 weken terug bevallen. Vond de zwangerschap pittiger met een dreumes erbij. Je moet gewoon meer doen en komt minder aan rusten toe.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amooma

Gefeliciteerd! Hier ook zwanger van de 2e! Nog maar 5 weekjes, dus nog hee ...
Jij ook gefeliciteerd! 鈽猴笍 Ik zit in de junigroep. Vooralsnog 3juni uitgerekend maar zou ook 6 juni kunnen zijn. Wat naar dat het de vorige 2x is misgegaan 馃槥 Wij hebben 16okt de eerste echo. Jij al een echo gepland staan?

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Jij ook gefeliciteerd! 鈽猴笍 Ik zit in de junigroep. Vooralsnog 3juni uitgerek ...
Hier voor alsnog +/-26 mei. De ene keer dat het mis ging was echt heel zwaar. Die andere keer had ik het niet geweten als ik niet heel vroeg getest had en vond ik jammer maar niet erg. Hier 11 okt eerste echo met ruim 7 weken. Kan helaas niet eerder omdat de vriend op werkweek weg is en ik na mijn laatste supernare echo waar ik alleen heen ging (door allemaal omstandigheden kon de vriend niet mee) ik NOOIT meer alleen naar een echo wil. Dan maar een weekje later. Maar ik merk dat hoe dichterbij het komt, hoe spannender ik het vind worden 馃槄. Ik vind niet zo vaak dingen spannend dus weinig ervaring mee en weet niet zo goed hoe er mee om te gaan. Bij de zwangerschap van mijn zoon heb ik accupunctuur ter ondersteuning gedaan, nu ook weer. Hoop dat dat helpt 馃馃徎

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amooma

Hier voor alsnog +/-26 mei. De ene keer dat het mis ging was echt heel zwa ...
Ja dan inderdaad beter een weekje later. Joh wat spannend en heftig dan inderdaad. Kun je niet al iets eerder ook extra komen of zo vanwege het verleden? Of wil je dat liever niet

茅茅n jaar geleden

Reactie op 92RJ

Ja dan inderdaad beter een weekje later. Joh wat spannend en heftig dan ind ...
Dan zou dat vandaag of morgen moeten zijn en dan ben ik nog niet eens 6wk. Kans op nog geen kloppend hartje etc. Ik ga liever pas wanneer dag wel kan, maarja dan is de vriend op werkweek en dus niet thuis. Dus vandaar dat het een weekje later wordt!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Amooma

Dan zou dat vandaag of morgen moeten zijn en dan ben ik nog niet eens 6wk. ...
Ik moest ook tot 9 weken wachten door omstandigheden, was na de miskraam echt zenuwslopend 馃槕 voordeel was wel dat 11 weken er super dicht op zat, en dat gaf mij weer wat meer rust. Bij mij is de spanning wel enorm gebleven tot ik de kleine kon voelen, maar vanaf dat moment had ik er vertrouwen in 馃槉 Wij hebben volgende week alweer de liggingsecho, de tijd is echt voorbij gevlogen!

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! Hier nu 37 weken zwanger van een meisje 馃グ! Dus het aftellen is begonnen. Vond deze zwangerschap een stuk pittiger dan de eerste, en van mij mag ze nu ook wel komen 馃檲. Zo nieuwsgierig ook hoe mijn zoontje er op gaat reageren.

茅茅n jaar geleden

Gefeliciteerd iedereen! Hier nu 37 weken zwanger van een meisje 馃グ! Dus het ...
Dus jij zit net in de oktober groep nog 馃槄 ben volgens mij nog niemand van deze groep in de november23 groep tegengekomen iig 馃槄

茅茅n jaar geleden

Reactie op IreenK

Ik moest ook tot 9 weken wachten door omstandigheden, was na de miskraam ec ...
Kan mij voorstellen dat de spanning nog een tijd gebleven is. Bij mijn miskraam wist ik bij de 1e echo eigenlijk al dat het mis was, maar iedereen had positieve hoop dus ik ging daar maar in mee. Mijn eerste reactie toen het toch wel mis was: ZIE JE WEL IK HAD GELIJK. 馃槄 dat heeft mij ook erg geholpen met de verwerking. Ik ken mijn lichaam verdomd goed en weet het gewoon als het niet goed is. Ik denk dat als de 1e echo gezegd wordt: 7+ week, op de juiste plek en gewoon 1 kleine alien - ik het allemaal wat minder spannend ga vinden. Iets in mij zegt dat het deze keer wel goed gaat, 9 van de 10x heeft mijn gevoel gelijk gelukkig 鉂わ笍馃槉 nu nog even bevestigen hahahahahhaa.

茅茅n jaar geleden

Reactie op IreenK

Dus jij zit net in de oktober groep nog 馃槄 ben volgens mij nog niemand van ...
Jaa klopt, ik ben 20 oktober uitgerekend. Volgens mij ben ik ook nog niemand tegen gekomen hoor uit deze groep.

茅茅n jaar geleden

Yes ik zit in de april 2024 groep. Nu bijna 13 weken. Vind het ook spannend hoe het zal gaan!

茅茅n jaar geleden

Ik ben ook van de novembergroep 2021 en nu van november 2023馃槄 Ik vind het ook een stuk zwaarder. Maar kijk er zo erg naar uit om onze kleine meid te ontmoeten 馃グ馃グ