46 Reacties
茅茅n jaar geleden
Gefeliciteerd allemaal 馃槏馃グ. Super leuk nieuws. Ik ben in juni bevallen van de tweede, de zwangerschap vond ik echt veel zwaarder dan de eerste en de eerste weken na de bevalling vond ik echt heeeel erg pittig maar inmiddels weet ik niet beter en is het echt genieten van ze. In het begin moest mijn zoontje niks van zijn zusje weten, hij vond het vreselijk dat ze er was maar inmiddels krijgt ze af en toe kusjes en als ze huilt aait hij haar en roept aaaaah aaaah omdat ie haar zo zielig vindt. 馃槀 Zo benieuwd hoe ze over een jaartje met elkaar omgaan
茅茅n jaar geleden
Reactie op Mommy99
Ik ben 13 oktober uitgerekend van de tweede! Hoe voel jij je?
Ooh jij ook bijna uitgerekend, spannend weer h茅! Ik ben de dagen wel aan het aftellen hoor. Vind deze laatste weken echt wel pittig. Veel last van mijn bekken, waardoor ik echt heel slecht slaap. Voel me ook best wel schuldig naar mijn zoontje toe, omdat ik inmiddels maar weinig met hem kan doen. Gelukkig lijkt hij het best een beetje te begrijpen. En hoe gaat het bij jou ?
茅茅n jaar geleden
Ooh jij ook bijna uitgerekend, spannend weer h茅! Ik ben de dagen wel aan he ...
Jaa blijft spannend! Onze dochter is geboren met 37+6, dus nu duurt het voor mijn gevoel wel erg lang. Ik neem vooral rust als ze op bed ligt en als mijn man thuis is, wanneer ik alleen met haar ben probeer ik wel zoveel mogelijk met haar te doen. Ik heb wel erg last van voorweeen en harde buiken..