12 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochter tuimelt om met bandjes om. Die doen dus meer kwaad dan goed op deze leeftijd. Om in het water te spelen zou ik een babyfloat kopen. Of een puddlejumper. Die heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar als ik het goed begrijp tuimelen ze dan niet zo gemakkelijk om. Wij gaan met de boot op vakantie en daarom hebben we ook een reddingsvest. Dat is het enigste dat je kindje langere tijd boven water houdt. de rest zijn drijfhulpmiddelen.
één jaar geleden
Ik zit zelf ook nog in twijfel. Die van mij is 13kg en weet niet of een Puddle Jumper al lekker zit. Anders doe ik zwembandjes.
Baby float is niet echt wat meer, hij is erg sterk en zou zich zo ondersteboven duwen/trekken/schoppen.
één jaar geleden
Bij het babyzwemmen gebruiken ze bij het spelen gewoon bandjes. We houden hem toch nog de hele tijd vast, dus wij hebben bandjes gekocht. De zwemjuf gaf aan dat je wel het best bandjes kan kopen die t/m 30 kg kunnen, ookal zitten ze nog niet op het minimale gewicht.
één jaar geleden
Reactie op MommyOfOne21
Ik zit zelf ook nog in twijfel. Die van mij is 13kg en weet niet of een Pud ...
Ik had ook heel erg die twijfel! Babyfloat is hier ook niks. Vindt hij ook niet meer leuk.
Ik heb vd week een Puddle Jumper gekocht via Vinted. Nog niet gebruikt, maar hij past prima. Mijn zoontje weegt ook rond de 13 kilo denk ik. Er staat vanaf 15 kilo, maar kan al wel. Wij willen hem in juni gebruiken....
Dus als je nog twijfelde... misschien toch een overweging. Op Vinted staan er genoeg😊
één jaar geleden
Reactie op -Vino-93
Ik had ook heel erg die twijfel! Babyfloat is hier ook niks. Vindt hij ook ...
Ooh dat is ook een goeie, ga gelijk even kijken. Dankje voor de tip!
één jaar geleden
Wij zijn net terug van een 13 daagde vakantie. Onze zoon (volgens mij ook nog geen 15 kilo) heeft super veilig met deze set van decathlon gezwommen. Hij kon gemakkelijk van rug op buik draaien, en andersom. Ging geen kopje onder en had veel bewegingsvrijheid. Echt een aanrader!!! We hebben het bijna 2 weken kunnen testen.
één jaar geleden
Wij hadden een zwemvestje gekocht maar kon haar helaas niet loslaten. Dan viel ze zo met haar gezichtje in het water. Ik las op internet dat de vestjes makkelijk waren maar helaas vonden we het niks. Deze was van 11-15 kg. Ze zit daar midden in dus zou moeten kunnen.. Ga nu bandjes proberen 😁
één jaar geleden
Reactie op babygul
Wij zijn net terug van een 13 daagde vakantie. Onze zoon (volgens mij ook n ...
Hi, wat fijn dat jullie hier tevreden over zijn! Ik overweeg om deze ook te kopen voor de vakantie maar ik lees bij de reviews ook regelmatig klachten over schuurplekken. Herken je dit?
VRIEND
één jaar geleden
Wij hebben een easyswim vestje om mee rond te lopen. Blijft er niet écht met zn hoofd mee boven water als je hem helemaal vrij zou laten, dat is techniek oefenen, maar het geeft wel rust in het water (minder zwaartekracht) of bij vallen kunnen we hem makkelijk eruit vissen.
We hebben ook een reddingsvest dat zichzelf opblaast als je in het water valt van Besto (vrij prijzig). Je hebt dan dus twee banden over je schouders en een gesp om je middel. Ik vind het alleen relatief zwaar aanvoelen en niet perse ideaal om in te spelen, dus om rond het zwembad (hebben we in de tuin) te spelen gebruiken we het niet. We varen ook regelmatig met een bootje, dan is het wel top, dan moet het gewoon aan en is het wel prima om in te bewegen.
Je hebt iets dergelijks ook bij de Decathlon zag ik.
Verder was onze zoon vorig jaar fan van de Freddy Swimtrainer, kon dan zelf goed 'zwemmen' in het water, liep er ook wel mee rond, maar helemaal ideaal om in te spelen is het natuurlijk niet.
één jaar geleden
Reactie op NienvV
Hi, wat fijn dat jullie hier tevreden over zijn! Ik overweeg om deze ook te ...
Ja, hij had wel wat lichte schuurplekken onder z’n oksel nu je het zegt! Alleen hij had er zelf totaal geen last van, het was gewoon een beetje rood. Ik vond het dus wel echt meevallen. Als het goed is gaat je kindje ook niet de hele dag zwemmen, onze zoon ging Max 2 x een uur!