16 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter vindt het verschrikkelijk 😂 maar als ze er even in zit kan ze wel lekker spelen tenzij ze mij weer ziet, dan is het krijsen en wil ze er uit🤣

één jaar geleden

Ja zeker! Om precies dezelfde reden, het geeft onze dochter heel veel rust. Mijn schoonouders passen 1 dag in de week op en daar speelt ze bijna niet anders dan in de box zelfs! Zolang ze het fijn vinden is er helemaal niks mis mee lijkt mij.

één jaar geleden

Ja hoor hier precies het zelfde! In de box speelt ze ook rustig met speelgoed dan buiten de box. Zolang zij zich daar prettig in voelt laat ik de box ook mooi staan

één jaar geleden

Hier bevalt het ook nog goed.

één jaar geleden

Wij hebben de box ook nog staan en daar kan ze zich soms nog even in terug trekken en vind ze de rust. Dus zolang dat nog goed gaat blijft die ook nog staan. En wij vinden het af en toe best handig want ik kom echt soms ogen te kort 🙈

één jaar geleden

Onze oudste heeft tot 1 jaar en 8 maanden nog in de box gespeeld. Ze vond het een heerlijk plek waar ze even tot rust kwam en echt gefocust kon spelen. Ze zoekt nu nog steeds knusse plekjes op om te spelen en even terug te trekken

één jaar geleden

Jazeker! Ze vindt het nog heerlijk. En zo heb ik ook de handen even vrij haha

één jaar geleden

Reactie op Mijneerstezwangerschap

Mijn dochter vindt het verschrikkelijk 😂 maar als ze er even in zit kan ze ...
Ja hier net zo haha

één jaar geleden

De gewone box vond hij hier niet leuk meer. Wij hebben nu een grote grondbox waar al zn speelgoed staat, dat gaat prima. Meestal met hekje open zodat hij alle vrijheid heeft en als we even iets moeten doen doen we hekje dicht

één jaar geleden

Nee hier niet, maar ik vind wat je vertelt helemaal niet raar! Zeker niet voor kindjes van 1. Heerlijk juist, lekker van genieten ❤️ heel fijn dat ze zo haar eigen plekje heeft

één jaar geleden

Ja hier ook, vooral in de ochtend en na haar dutje zit ze even helemaal in haar eigen wereld in haar box lekker te spelen en kletsen met haar speeltjes

één jaar geleden

We hebben de box nooit gebruikt, ze zat er ook niet graag in. Nu heeft ze sinds 3 tal weken een speeltentje waar ze zelf in-en uit kan kruipen en vindt ze geweldig. Ter vervanging van de box 😃

één jaar geleden

Hier ook! Vooral ook momentje voor mezelf! Kleine is een wilde en in de box heeft die z’n rust en speelt hij lekker

één jaar geleden

Hier zet ik haar soms ook in de box, ze vind dit alleen maar leuk lijkt het! Wanneer ze onrustig door huis ga en ik haar in de box zet is ze weer helemaal blij en lekker aan het spelen en ook als ik ff naar de wc moet of iets dan is dit gewoon handig

één jaar geleden

Hier zet ik haar soms ook in de box, ze vind dit alleen maar leuk lijkt het ...
Overigens bij de oudste hadden we hem al vrij snel weggehaald, achteraf spijt van gehad omdat juist wanneer ze gaan kruipen/lopen het de periode is dat als je naar de wc moet oid of snel iets ergens moet pakken uit de schuur dat je ze op een veilige plek wil hebben, of met koken. Die kleintjes snappen nog geen gevaar en zitten in alle kasten en lades (hier althans) dus we laten hem bewust ook langer staan.

één jaar geleden

Onze oudste heeft tot zeker 1.5 jaar heerlijk in de box kunnen spelen. Zat daar ook graag in. Vond het zelf ook super ideaal, hij kon lekker spelen en ik kon mijn ding doen.