16 Reacties
één jaar geleden
Mijn dochter vindt het verschrikkelijk 😂 maar als ze er even in zit kan ze wel lekker spelen tenzij ze mij weer ziet, dan is het krijsen en wil ze er uit🤣
één jaar geleden
Ja hoor hier precies het zelfde! In de box speelt ze ook rustig met speelgoed dan buiten de box. Zolang zij zich daar prettig in voelt laat ik de box ook mooi staan
één jaar geleden
Wij hebben de box ook nog staan en daar kan ze zich soms nog even in terug trekken en vind ze de rust. Dus zolang dat nog goed gaat blijft die ook nog staan. En wij vinden het af en toe best handig want ik kom echt soms ogen te kort 🙈
één jaar geleden
Jazeker! Ze vindt het nog heerlijk. En zo heb ik ook de handen even vrij haha
één jaar geleden
Reactie op Mijneerstezwangerschap
Mijn dochter vindt het verschrikkelijk 😂 maar als ze er even in zit kan ze ...
Ja hier net zo haha
één jaar geleden
Hier zet ik haar soms ook in de box, ze vind dit alleen maar leuk lijkt het! Wanneer ze onrustig door huis ga en ik haar in de box zet is ze weer helemaal blij en lekker aan het spelen en ook als ik ff naar de wc moet of iets dan is dit gewoon handig
één jaar geleden
Hier zet ik haar soms ook in de box, ze vind dit alleen maar leuk lijkt het ...
Overigens bij de oudste hadden we hem al vrij snel weggehaald, achteraf spijt van gehad omdat juist wanneer ze gaan kruipen/lopen het de periode is dat als je naar de wc moet oid of snel iets ergens moet pakken uit de schuur dat je ze op een veilige plek wil hebben, of met koken. Die kleintjes snappen nog geen gevaar en zitten in alle kasten en lades (hier althans) dus we laten hem bewust ook langer staan.