14 Reacties

één jaar geleden

Ik nu.. vreselijk, weet niet wat ik ermee moet

één jaar geleden

Ja hoor hier ook zo'n 1,5 week spoken 's nachts! Alleen maar verder willen slapen met hulp van ons of bij ons willen liggen. Ze weigert ook sinds een aantal dagen haar ochtend dutje. Vannacht hebben we haar geen een keer gehoord 🙌🏻 oké wel 5:30 wakker, maar sliep ookal om 18:30 door dat ene dutje

één jaar geleden

Bij mij ook nu en weet ook niet meer echt wat ik kan of moet doen als ze zo krijsend wakker word midden in de nacht zo zielig voor haar. Duurt deze fase lang of valt het mee?

één jaar geleden

Reactie op Veer81

Bij mij ook nu en weet ook niet meer echt wat ik kan of moet doen als ze zo ...
Ja hier precies hetzelfde! Zelfs een paar keer bij haar in haar bedje gekropen 🙈 bij ons ongeveer 1,5 week

één jaar geleden

Reactie op lisannexxx

Ja hier precies hetzelfde! Zelfs een paar keer bij haar in haar bedje gekro ...
Het is begonnen afgelopen woensdag hoop dat het dan snel weer over is😬

één jaar geleden

Hier duurde t bijna 4 weken. We lijken er nu n beetje doorheen te zijn. Slaapt alsnog niet door naar wordt iig niet meer krijsend wakker en ligt niet meer 1,5 tot 2 uur wakker en te kletsen.
Hier geen last van gehad gelukkig, sliep gewoon door. Alleen ipv 7.30/7.45 is meneer rond 6.45/7.00 wakker. Maar dat is ook het enige😅

één jaar geleden

Hier duurt het al sinds 27 oktober. Ze wordt vaker wakker 's avonds en/of 's nachts en is 's nachts dan uren wakker of ze ligt wel bij me te doezelen, maar ik kan haar niet terug in haar bedje leggen, want dan gaat ze direct weer staan en huilen. Ik lees graag mee voor tips

één jaar geleden

Ons zoontje is van 28-11, dus net 1 jaar en doorgaans een goede slaper. Meneer wil niet meer graag naar bed.. vaak krijssen als hij naar bed moet. Hij heeft een aantal keer zijn middag dutje geweigerd en als hij wel een middag dutje deed dan sliep hij in de avond pas om half 10.. 😵‍💫 Ook werd hij meerdere keren krijssend wakker in de nacht maar ook overdag werd hij na 3 kwartier krijssend wakker. Hij kan nu in 1 week stapjes zetten rond de tafel en met zn handen los bij tafel staan ook stapt hij over van de tafel naar de bank bijvoorbeeld. Ik denk dat deze ontwikkelingen in combinatie met 2 doorkomende tandjes hebben gezorgd voor deze fase. Wij zitten er nu 1 week in en merken nu dat het slapen weer beter gaat. Hij word niet meer krijssend wakker en valt weer makkelijker in slaap. Hopelijk zijn we er dus bijna doorhee🙌

één jaar geleden

Yes, hier ook drama momenteel. Hoop dat deze fase snel achter de rug is 🤞🏼

één jaar geleden

Bij ons is het hetzelfde verhaal, maar met name bij de slaapjes overdag. Hoe weet je nou of het regressie is of dat ze gewoon toe zijn om van 2 naar 1 slaapje te gaan? Onze dochter sliep vaak 2uur in de ochtend en nog 1 tot 2 uur in de middag (best veel dus) en nu is het echt max. 1 uurtje en smiddags vaak alleen maar huilen en soms 20 min. slapen. Inslapen in de avond gaat ook vaak moeizaam, maar de nachten gaan opzich ok hoewel ze vaak nog wel 1 of 2 keer wakker wordt, maar dat is normaal voor haar. Ik weet niet goed of ik het nu gewoon even moet aankijken of proberen langzaam over te gaan naar 1 slaapje per dag..

één jaar geleden

Reactie op Minzzz

Bij ons is het hetzelfde verhaal, maar met name bij de slaapjes overdag. Ho ...
Een slaapregressie is precies dat: het verminderen van slaap dus van 2 naar 1 dutjes overdag. Wij proberen het per dag te bekijken. Hij slaapt thuis vaak 2 keer (en ook lang 🥲) en op de opvang vaak 1 keer

één jaar geleden

Een slaapregressie is precies dat: het verminderen van slaap dus van 2 naar ...
Bedankt. Ik had niet door dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is. Ons dochtertje slaapt op de opvang 2x 1uur en die nachten slaapt ze vaker door, dus ik denk dat wij haar overdag misschien toch te lang lieten slapen, maar ik vind het ook zo lastig om haar wakker te maken als ze nog zo lekker slaapt..

één jaar geleden

Reactie op Minzzz

Bedankt. Ik had niet door dat het eigenlijk gewoon hetzelfde is. Ons dochte ...
Wij hebben van de kinderarts te horen gekregen dat we onze zoon, tenzij het echt niet anders kan, lekker moeten laten liggen. Ze hebben die slaap toch nodig. We hebben soms dagen dat hij maar een paar uurtjes wakker is en slaapt dan ook snachts nog goed 🫣😁