7 Reacties

10 maanden geleden

Ons kindje heeft dat ook een paar dagen gedaan, hij is vooral heel erg aan t ontdekken op welke manieren hij kan lopen en rennen. Hij loopt inmiddels niet meer op zn tenen maar nu veel achteruit 馃ぃ. Laat haar maar lekker ontdekken. Als t over een lange tijd nog steeds zo is, kan je evt navragen bij cb.

10 maanden geleden

Haha achteruit lopen hilarisch. Dank je wel voor je reactie.

10 maanden geleden

Mijn dochter loopt ook opeens met 15 maanden op haar tenen. Gelukkig is het niet altijd, maar ik houd het wel in de gaten. Op internet heb kk gelezen dat het meestal stop als zij 2 jaar zijn.

10 maanden geleden

onze oudste is nu 3,5. Die liep ook vanaf 18/19mmd op zijn tenen. nu nogsteeds maar door goede schoenen al iets minder. Ik zou informeren bij een goede schoenenwinkel (een wat duurdere winkel), bij ons zeiden ze dat hij stevige schoenen nodig heeft en eigenlijk zoveel mogelijk die schoenen aan..

10 maanden geleden

Reactie op XxAlysxx

onze oudste is nu 3,5. Die liep ook vanaf 18/19mmd op zijn tenen. nu nogste ...
Ze heeft goede schoenen van shoesme. Ze doet het alleen thuis als ze op haar blote voetjes loopt of sokken. Denk dat het zoals een andere moeder hier aan gaf met ontdekken te maken heeft 馃槀

10 maanden geleden

Hier loopt onze dochter van 16 maanden soms ook ineens op haar teentjes. Zal wel leuk zijn ofzo want voor de rest van de tijd loopt ze normaal. 馃槉

10 maanden geleden

Hier doet de het ook weleens hoor en dan met name op haar rechtervoet. Als ze schoenen aanheeft doet ze het veel minder. Soms zie k haar het weken niet doen en dan opeens gaat ze weer op haar rechtertenen lopen馃ぃ ik dacht eerst dat ze pijn had, maar ze doet dit echt al vanaf 12 maanden ofzo.