7 Reacties

14 dagen geleden

Wij hebben dit al meerdere keren gehad, elke keer als er een groeispurt aankomt 😊 nu ook weer! Vaak eet ze dan op een dag meer dan dat wij eten hihi. Maar na een paar dagen tot twee weken stabiliseert het weer en gaat ze weer minder eten.

14 dagen geleden

Reactie op Kaasje21

Wij hebben dit al meerdere keren gehad, elke keer als er een groeispurt aan ...
Oh das wel goed om te weten. Thx voor de reactie!

14 dagen geleden

Mijn zoontje kan ook blijven eten. Maar dat heeft hij altijd al gedaan. Hij zit geloof ik nooit vol en kent geen stop.

14 dagen geleden

Reactie op Nikkivd

Mijn zoontje kan ook blijven eten. Maar dat heeft hij altijd al gedaan. Hij ...
Hoe gaan jullie daar mee om? Geven zelf aan wanneer hij moet stoppen of gaan jullie er toch wat in mee? Ik vind dit heel moeilijk. Bij ons is hij ook wel een heel actief kind.

13 dagen geleden

Reactie op Jennifer13

Hoe gaan jullie daar mee om? Geven zelf aan wanneer hij moet stoppen of gaa ...
Ik doe wat ik denk dat goed is. Hij krijgt bij ons in de ochtend 1 broodje in de middag 2 broodjes rond 3 uur fruit en in de avond avondeten soms tussendoor nog iets

13 dagen geleden

Hier ook een goede eter. Ik probeer de vaste eetmomenten aan te houden, en als ie dan nog wat ectra wil op die momenten krijgt hij dat. Dus nog een halve boterham of wat yoghurt. Ik probeer de tussendoortjes te beperken tot 1x fruit en 1x een rijstwafel of cracker, dan is ook op.

13 dagen geleden

Reactie op Kaasje21

Wij hebben dit al meerdere keren gehad, elke keer als er een groeispurt aan ...
Hier precies hetzelfde. zelfs nu weer al 3 nachten op rij dat ze rond 04:30/05:00 komt voor een fles haha. Slaapt daarna wel lekker door tot 08:00/08:30.