7 Reacties
één jaar geleden
Hier 3 kindjes ; de oudste is net 4 geworden , middelste is net 2 en de jongste net 1.
Ik vind het persoonlijk heel leuk en gezellig ( zitten heus dagen bij waarvan ik denk; is het al 19u ;) ) Toen nummer 3 er was , was de oudste bijna 3, dus die had ik nog thuis. Geen drukte met ergens op tijd zijn. Maar nu de oudste vier is en naar de basisschool gaat , geeft dat ook weer andere dynamiek. Wij hebben goede nachten, dat scheelt. En qua ziekte, net zoals anders. Hebben ze hier nooit tegelijk ziek. Gewoon de standaard dingen; koorts, tandjes en verkouden . Maar goed te doen.
Je vindt er net zoals met 2 kinderen , wel een weg en balans in. Het gaat er zo in een mee een derde ..
qua leeftijd verschil, wat is ideaal.. wat is gegund hè en alles heeft zo z’n voordelen en nadelen .
één jaar geleden
Hier ook 3 en ik denk het weinig uit maakt. Hier gaat het automatisch allemaal. Het blijft zoeken maar niet meer als bij de eerste. Je vind als snel een ritme is mijn ervaring.
één jaar geleden
Hier ook 3, wel heel dicht op elkaar: de tweeling en hun broertje schelen 15 maanden. Het is pittig, maar hij is makkelijk. Ik heb niet het idee dat er veel meer ziekte in huis is ofzo. Wel dat ik moeilijker ergens heen ga en moeilijker oppas vind. Maar het is ook leuk en gezellig:). Ik denk wel dat het met meer leeftijdsverschil soms makkelijker zal zijn, de oudste kan meer zelf dan. Dys minder verzorgen. Maar aan de andere kant ook lastiger, bijv qua activiteiten die leuk zijn voor allemaal