8 Reacties

9 maanden geleden

Komt het niet omdat hij dan de hele week al vroeg is. Teminste dat heb ik zelf ook, als ik de hele week vroeg ben, en als ik dan keer kan uitslapen. Word ik ook standaard vroeg wakker..

9 maanden geleden

Reactie op Manu26

Komt het niet omdat hij dan de hele week al vroeg is. Teminste dat heb i ...
Maar wat ik dan niet snap is dat ik hem door de weeks echt wakker moet maken om half 7 maar vervolgens in het weekend staat hij klaarwakker naast ons bed om 6 uur en nu het steeds vroeger licht wordt gaat t alleen maar eerder worden🫣

9 maanden geleden

Reactie op love2bmom

Maar wat ik dan niet snap is dat ik hem door de weeks echt wakker moet make ...
Hier is het ook vaak dat als we weg moeten omdat wij moeten werken, ze nog slapen en wakker moeten maken en als we lekker uit kunnen slapen zijn ze vroeg wakker 😂🫣

9 maanden geleden

Hier hebben we verduisterende rolgordijnen dus het is altijd donker in de kamer.

9 maanden geleden

Hier ook vaak zo idd haha, heel irritant. Hebben jullie wel verduisterende gordijnen? Dat helpt aardig tegen steeds vroeger wakker worden als het lichter wordt.

9 maanden geleden

Yup, verduisteringsgordijn hebben we al🙈

9 maanden geleden

Hier is het ook vaak dat als we weg moeten omdat wij moeten werken, ze nog ...
Ma-woe deze week 6:30, met elkaar lang weekend daarna en elke keer 5:30… zo irritant 😵‍💫

9 maanden geleden

Een kind snapt natuurlijk het verschil niet tussen doordeweeks en weekend. Wij hebben de ramen afgeplakt met verduisterend folie aan de binnenkant en dat werkt echt goed.