13 Reacties

8 maanden geleden

Wij zijn laatst naar avonturenboerderij molenwaard geweest (Fien en Teun park). Dat was echt fantastisch voor deze leeftijd!

8 maanden geleden

Peppa pig world is leuk hoor voor een dreumes, maar wel klein. Wij gaan erheen als we een dagje winkelen en laten de kinderen daarna even spelen. Plopsa indoor.. Tsjaa daar zijn ze echt nog te klein voor. Onze peuter is net 1 meter, die kan nu overal wel in. De jongste moest vaak toekijken... Wij rijden nu net terug van vakantiepark Molencaten de Leemkule. Ontzettend leuk!

8 maanden geleden

Sprookjeswonderland is erg leuk, daar hebben wij een abonnement op.

8 maanden geleden

Alles met dieren! Kinderboerderij, zorgboerderij enz

8 maanden geleden

Voornamelijk kinderboerderij, alles met dieren is in trek al ziet hij een duif is het al raak😝 efteling was ook wel leuk voor hem en dan gaat die van mijn uitiendelijk ook wel in de buggy slapen voor een half uurtje en weer door..

8 maanden geleden

Reactie op Michelle330

Wij zijn laatst naar avonturenboerderij molenwaard geweest (Fien en Teun pa ...
Daar wil ik inderdaad ook heen! Maar mijn man is nog niet helemaal overtuigd :-(. Ga hem deze reactie laten lezen😅

8 maanden geleden

Nijntje museum😊

8 maanden geleden

Ik vond een weekje Beekse Bergen erg leuk met onze dochter van bijna 1,5. Je hebt ook veel speeltuinen en Speelland, een leuk zwembad, boot en treintje waar je mee kan gaan, naast de dierentuin natuurlijk.

8 maanden geleden

Reactie op Michelle330

Wij zijn laatst naar avonturenboerderij molenwaard geweest (Fien en Teun pa ...
Hey, is het de moeite om 2,5u te rijden? Of is het klein? Ik zou uit België komen

8 maanden geleden

Reactie op Flspr

Ik vond een weekje Beekse Bergen erg leuk met onze dochter van bijna 1,5. J ...
Dat gaan wij deze zomer doen. Fijn om te lezen dat dat ook zo goed is bevallen met een kleine. Zaten jullie op lake-resort of op safari-resort?

8 maanden geleden

Ik volg!

8 maanden geleden

Reactie op Hetiswathetis

Dat gaan wij deze zomer doen. Fijn om te lezen dat dat ook zo goed is beval ...
Leuk vooruitzicht! Wij zaten op lake Resort, vond Safari Resort erg duur voor zo'n jong kindje wat het allemaal nog niet zo indrukwekkend vindt. Komt over een paar jaar wel :-) en ook op lake Resort zijn er super veel leuke dingen te doen.

8 maanden geleden

Reactie op Sobrauwe

Hey, is het de moeite om 2,5u te rijden? Of is het klein? Ik zou uit België ...
Het is inderdaad niet super groot maar wel veel leuke dingen te doen. Je zou ook een nachtje kunnen overnachten op het vakantiepark. Het is op zich wel heel leuk :)