4 Reacties
6 maanden geleden
Hier ook een mannetje van 19 maanden en om de week oor ontsteking,bijna … veel naar de huisarts geweest met Antibiotica kuur en in maart heeft hij buisjes gekregen . Sinds december eet hij ook best slecht . Maar de jeugd verpleegkundige zegt dat het niet erg is en ik me geen zorgen hoef te maken dat ze wel eten als ze trek hebben el leven van de liefde en de lucht als ze maar voldoende drinken .
6 maanden geleden
Niet om je af te vallen, maar ik lees jouw verhaal en ik denk eigenlijk dat is toch helemaal geen gek gewicht? Ons kindje van 20 maanden heeft heel snel alle tanden gekregen en is weinig ziek geweest en is ook al een hele tijd stabiel rond de 10-11 kg. Ik weet natuurlijk niet wanneer en of je kindje al is gaan lopen, maar dat is ook een fase waarin ze wat slanker worden/ander postuur krijgen.
Misschien dat je er te gefocust op bent geraakt door al het ziek zijn? Ik kan me dat goed voorstellen. Dus hier een tegen geluid. Wat fijn dat je zo lang bv hebt kunnen geven, dat is mij helaas niet gelukt. Je doet het goed mama, probeer daar vertrouwen in te krijgen!
6 maanden geleden
Hi,
Hier een meisje die vanaf 6 maanden continu ziek is, we lopen met haar bij de immunoloog in het Erasmus + kinderarts bij ons eigen ziekenhuis.
Ondertussen heeft ze een stuk of 6 antibioticakuren gehad, zit ze nu aan de onderhoudsantibiotica en weegt ze nu 9,5 kg.
Ze is nu eindelijk een beetje aan het bijtrekken qua gewicht maar nog steeds veel te licht (maar beter dan het geweest is).
Ik snap je zorgen, ik zou ze ook uiten bij het consultatiebureau of een huisarts.
Probeer zo veel mogelijk te geven wat je zoontje wel lekker vind, dat doen wij ook; vind ze iets lekker, dan geven we dit met regelmaat, ookal is het bijvoorbeeld een stroopwafel of chocolade.
Hopelijk word alles nu rustiger nu het erop lijkt dat het weer wat warmer en zonniger word.
Succes en sterkte! ♥️
6 maanden geleden
Reactie op Blossum
Niet om je af te vallen, maar ik lees jouw verhaal en ik denk eigenlijk dat ...
Dacht hetzelfde ❤️