24 Reacties

één jaar geleden

Hier sliep die ook eindelijk door tot 07:00 sinds de klok is het weer 05:45/06:00. Denk maar zo komt vast weer goed 🫣

één jaar geleden

Ons zoontje sliep destijds ook iedere keer maar tot 5.00 uur. Ik weet dat het fases zijn maar ze zijn zo pittig.. Ons dochtertje slaapt al maanden niet door, ze word gemiddeld 5 keer per nacht huilend wakker waarbij we er echt heen moeten.. het sloopt mij helemaal.. sporadisch slaapt ze soms ineens wel door en ik heb geen idee waar het nou precies aan ligt..

één jaar geleden

Ons zoontje sliep destijds ook iedere keer maar tot 5.00 uur. Ik weet dat h ...
Verschrikkelijk dat je ook niet weet wat het is… succes 🍀

één jaar geleden

Hier al een jaar slechte nachten.. ik zou willen dat hij van 19 tot 5 aan een stuk sliep 🤣 Zombie modus aan

één jaar geleden

'Fijn' om te lezen dat wij niet de enige zijn. Mijn partner hoort om zich heen alleen maar verhalen over geweldig slapende kindjes, terwijl ik vannacht gewoon weer 3x kon gaan voeden. Kan me niet meer heugen dat ik langer dan 4u aaneen geslapen heb. Voor de kleintjes die zo vroeg wakker worden, misschien ietsje later erin? Hier gaat ze meestal rond 1930-20u naar boven, omdat eerder gewoon niet echt lukt met eten en ophalen van de crèche. Gaat ze vroeger, wat we uiteraard wel geprobeerd hebben, wordt ze ook vroeger wakker (en even vaak door de nacht heen)

één jaar geleden

Hier heeft hij welgeteld 2 nachten door geslapen, hij slaapt gelukkig wel “uit” tot 8 uur, maar wordt tegenwoordig zoooo vaak wakker: 10u, half 1, 3u 5u… man man man🤣

één jaar geleden

Oh zo herkenbaar! Ik tel dat hij wakket word vaak nog niet eens mee, dat is zo ‘normaal’ geworden. Op de een of andere manier trek ik dat zoveel beter dan volledig wakker zijn om 04:30-05:00. Dat zijn toch geen tijden meer jongens komop😂😭.

één jaar geleden

Nou onze dochter sliep dus eigenlijk altijd wel heel goed maar sinds de laatste weken is het 02:30, 03:00, 04:00u wakker en ja dat is ook vermoeiend 😅 ze sliep altijd door en nu opeens is ze helemaal in paniek ‘s nachts en alleen stil te krijgen met een fles

één jaar geleden

Mijn dochter slaapt sinds 4 maanden ook slecht. Vaak moeten we lang helpen met in slaap komen als ze s nachts wakker wordt of is ze tussen 4 en 5 klaarwakker. Sowieso nog vrijwel altijd minimaal 1 nachtvoeding. Wat hier wel heel goed helpt is een 2-3-4 of 2-3-3-3 ritme (afhankelijk van hoe laat ze wakker is en hoe het dan s avonds uit komt). Daardoor slaapt ze een groot deel van de nachten nu toch tot tussen kwart voor 6 en half 7 én overdag ook langere slaapjes. Vanochtend werd ze zelfs half 8 wakker, denk dat ze nog nooit in haar leven zo lang geslapen heeft.

één jaar geleden

Reactie op F&M

Nou onze dochter sliep dus eigenlijk altijd wel heel goed maar sinds de laa ...
Oke niet leuk voor jullie maar zo blij dit te lezen! 🫣 Bij ons dus ook heeeel vaak wakker en dan alleen met fles stil te krijgen. Ik ben nu alleen onzeker dat hij niet veel te veel voedingsstoffen binnen krijgt. Hoeveel drinkt jullie kleintje extra nu in de nacht?

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Oke niet leuk voor jullie maar zo blij dit te lezen! 🫣 Bij ons dus ook hee ...
Ze drinkt zo achter elkaar een fles van 180 cc leeg, echt binnen no time en dan slaapt ze weer verder voor een tijdje. Ik maak me niet zo druk om de voedingstoffen, ik wil alleen liever niet dat ze weer gewend raakt aan de nachtvoeding 😅

één jaar geleden

Reactie op F&M

Ze drinkt zo achter elkaar een fles van 180 cc leeg, echt binnen no time en ...
Oh ja hier drinkt hij ook zo makkelijk. Soms wel 700cc extra. (En dat terwijl ze overal zeggen dat ze geen fles meer nodig hebben met 1 jaar) Ja die slaapassociatie he.. ben ik ook wel bang voor. Maar snachts echt de puf niet om veel andere dingen te gaan proberen🙈

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Oh ja hier drinkt hij ook zo makkelijk. Soms wel 700cc extra. (En dat terwi ...
Nee dat is hier ook een beetje het euvel, heb al veel geprobeerd namelijk met troosten, wiegen, wandelen, mee naar beneden maar dat werkt allemaal niet totdat er een fles in beeld komt. Dusja ik accepteer het maar zoals het is en hoop maar dat deze fase snel voorbij is 😅

één jaar geleden

Herkenbaar hoor. Als ons zoontje vier keer wakker wordt, hebben wij een goede nacht… soms wel 10 keer. En dat al maanden lang. Zelf om 8 uur gaan slapen is de redding 😅

één jaar geleden

Reactie op F&M

Nee dat is hier ook een beetje het euvel, heb al veel geprobeerd namelijk m ...
Wij wonen in het buitenland en hebben hier geen consultatiebureau. Heb jij toevallig bij het CB al eens voorgelegd dat jouw kleintje zo veel extra drinkt snachts? En wat was hun reactie daarop? Succes vannacht. Hopelijk slapen ze allemaal als roosjes♥️

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Wij wonen in het buitenland en hebben hier geen consultatiebureau. Heb jij ...
Volg

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Wij wonen in het buitenland en hebben hier geen consultatiebureau. Heb jij ...
Nee ik heb het eigenlijk nog niet overlegd met het CB! Wel een goed idee opzich, ik ga ze even een mail sturen

één jaar geleden

Hier vanaf maand 4 een vroege vogel, vanaf 5:00/5:15 wakker en de laatste tijd ook regelmatig snachts weer wakker.... 'het is een fase, het is een fase".... hoop ik maar😪☹️😅

één jaar geleden

Reactie op F&M

Nee ik heb het eigenlijk nog niet overlegd met het CB! Wel een goed idee op ...
Ben heel benieuwd wat ze zeggen. Zou je als je reactie hebt dit willen delen?

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Ben heel benieuwd wat ze zeggen. Zou je als je reactie hebt dit willen dele ...
Ja doe ik!