12 Reacties

één jaar geleden

Hier gaan we ook allemaal, 1 voor 1 en steeds opnieuw. Probeer het beste er van te maken want dit gaat, zeker met kleintjes, door tot en met maart.. Blijf zoveel mogelijk doen, ga ook gewoon naar buiten als het weer het toe laat, extra fruit/vitamine en savonds smeren met luuf en een ui naast het bed, dit werkt bij ons het beste! Succes en sterkte de komende tijd 🤧🤒

één jaar geleden

Oh kak zeg, beterschap. Heel herkenbaar, zie mijn topic;) Ik heb COVID en ben voor de 4e week ziek 😵‍💫 Het leek beter te gaan, dus langzaamaan dingen gedaan en toen kwam de man met de hamer en lig weer hele dagen op bed 😩 Geen Kerst. Jij wel?

één jaar geleden

Dat hebben wij ook gehad. Het een na het ander. En wij zitten met een kindje aan de sondevoeding om aan te komen dus elke keer was het weer een flinke stap terug. Ik kreeg de tip om een bouillon te maken met een schenkel. Dan doe je een schenkel (gewoon te koop in de supermarkt) 2,5 a 3 uur in water koken. De schenkel net onder water zetten. Dan kun je daarna de schenkel eruit halen en er een soepje van maken. Ik moet zeggen dat wij sindsdien niet meer verkouden zijn! Er schijnen stoffen vrij te komen uit het schenkel die we verder niet uit andere voeding kunnen halen. Een soort kracht bouillon. Ik dacht baad het niet dan schaadt het niet dus wilde het even delen 😘

één jaar geleden

Ik kwam even op het forum of er misschien meer mama's (en kids) zoveel ziek zijn ...zie meerdere topics hierover. Wat vreemd genoeg me dan toch beetje geruststelt....in de maand november heel het gezin buikgriep. Toen de jongste die nog 1 moest worden een dubbele longontsteking en daarna ik voorhoofdsholteontsteking. Gelukkig knapte ze snel op met anti biotica. Ik helaas drie weken ziek . Een week of wat zonder klachten geweest en nu kids en ik verkouden en keelpijn al ruim een week. Kids hebben echt een vreselijke blafhoest. Nachten zijn drama. Ik heb niet veel energie meer over merk ik. Het is echt uitzitten he? Ik ga die schenkel wel proberen trouwens, thanks!

één jaar geleden

Reactie op Mamauitbreda

Ik kwam even op het forum of er misschien meer mama's (en kids) zoveel ziek ...
Ja we krijgen gewoon alles wat we tijdens de corona tijd gemist hebben dubbel en dwars nu terug 😅 dat denk ik echt.. Iedereen klaagt over dat ze zovaak achter elkaar ziek zijn nu. We hebben gewoon geen weerstand meer door die corona tijd.. uitzitten, vitamines nemen, kracht bouillon maken, goed voor jezelf zorgen en hard duimen dat we na deze winter weer wat weerstand hebben opgebouwd!🤞🏼

één jaar geleden

Hier ook, schijtziek word ik ervan! Deze maand alleen al: buikgriep, corona en nu zitten m'n zoon en ik allebei met hand-voet-mondziekte. 😑 ben blij als t lente is, want dit is echt niet leuk meer.

één jaar geleden

Och vreselijk! Beterschap! Hier ook steeds ziek. Eerst steeds krentenbaard dat steeds weer terugkwam, iedereen verkouden, iedereen corona, buikgriep...houdt niet op hè. Ik was met kerst ziek...

één jaar geleden

Reactie op LD86

Och vreselijk! Beterschap! Hier ook steeds ziek. Eerst steeds krentenbaard ...
Hier ook met kerst ziek #covid . Verschrikkelijk. Nog steeds heel ziek ervan eigenlijk. Van alle virussen leek ik goed op te knappen, maar Corona is wel even anders bij mij 🙃

één jaar geleden

Zelfde hierzo… sinds 23 november heeft ze haar prikje gehad en sindsdien alleen maar ziek.. wilt al dagen niet eten en drinken koortsig . Gisteren bij de huisarts geweest blijkt een schimmel te hebben in haar mond klap op de vuurpijl doorkomende tandjes die ook pijn doen daar helpt die schimmel dus ook niet bij. Wilt alleen maar bij mij slapen niet in haar eigen bedje. Pijnstillers helpen voor geen meter.. hopelijk betert het zich…

één jaar geleden

Hier hebben we er eentje die al vanaf april constant verkouden is. Hij is bijna 14 maanden en daarvan is hij er al zeker 12 verkouden geweest. Nu lijkt het eindelijk even rustig te zijn, hopen dat dat even doorzet

één jaar geleden

Hier ook. Al sinds eind oktober Vooral ik en de jongste. Hooguit een dag of 3 klachtenvrij en al 2 kuurtjes verder

één jaar geleden

Reactie op Hetiswathetis

Hier hebben we er eentje die al vanaf april constant verkouden is. Hij is b ...
Dat was uiteindelijk toch wel 2 dagen zo🫣