14 Reacties

3 maanden geleden

Ja zeker ik heb nooit overgeven als ik ziek was nu iedereen keer als ik ziek bent komt alles er gewoon uit zo verschrikkelijk nu ook weer niet lekker

3 maanden geleden

Ja heel herkenbaar 😅 Helaas geen tips

3 maanden geleden

Ja ik ook maar bij mij komt het denk gewoon omdat ik vatbaarder ben door het chronische slaapgebrek sinds de kleine er is. Slaap is heel belangrijk voor je mentale en lichamelijke gezondheid

3 maanden geleden

Hey mammie, ons kindje gaat inmiddels ook 2 maanden maar de opvang en is aan de lopende band ziekig, maar wij niet echt eigenlijk. Het enige wat ik kan aanraden, is het nemen van supplementen en gezonde voeding ☺️ Slaap kan het hier niet zijn, want hij is 14 maanden en heeft welgeteld 1 nacht helemaal doorgeslapen 😂 Verder echt vaak wakker 🤪 Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Ja 🙋🏼‍♀️ Nu ook al vanaf half november aan een stuk door ziek.

3 maanden geleden

Jaa ! Ik ben vaak ziek 🤣

3 maanden geleden

Ja, heeel herkenbaar. Lig as we speak weer door op de bank door snotneus en droge hoest. Echt niet normaal vaak ziek geweest sinds de geboorte van ons dochtertje!

3 maanden geleden

Ah ik ben dus niet de enige! Ik heb ook het idee dat door het mindere slapen en het ongezonder eten mijn weerstand niet best is.

3 maanden geleden

Pfff ja hier ook hoor. Voorheen nooit ziek of eens per jaar een griepje. Nu ben ik vanaf kerst al aan het kwakkelen en deze week weer gevloerd met loopneus, koorts en keelpijn. Irritant dit!

3 maanden geleden

Oh en tips…. Onze dochter slaapt gewoon door dus hebben geen gebroken nachten. We eten gezond - veel groenten + supplementen en sporten regelmatig. Werkt dus niet echt

11 dagen geleden

Om gek van te worden. Ik ben zeker eens in de twee maanden ziek en soms wel vaker. Nu lig ik weer op bed met buikgriep. Ben ook al een week zwaar verkouden. Ik word er gek van.

9 dagen geleden

Jup, hier van hetzelfde. Dochter is 1,5 jaar oud en heb toch zeker al 4-5x goed gevloerd gelegen. Daarnaast nog regelmatig verkouden, hoesten. Om moe van te worden!

8 dagen geleden

Reactie op LZZYY

Pfff ja hier ook hoor. Voorheen nooit ziek of eens per jaar een griepje. Nu ...
Hier het zelfde. vandaag van de huisarts weer een AB kuur gekregen. 2e in nog geen 5 maanden tijd. en dan reken ik alle verkoudheden nog niet mee.

8 dagen geleden

Voel me er ook vaak schuldig over naar mijn werkgever toe.... Er is best veel begrip, maar ben dit jaar al 2x ziek geweest (7 werkdagen in totaal). Nou dat had ik voorheen niet eens in een heel jaar. En het is pas april haha.