6 Reacties
10 maanden geleden
Speelgoed, eten, en vooral niet druk maken.
Ik ging vorige jaar met een kindje van 2 en een van 10 maanden naar Itali毛 ik zag er zoo tegen aan. Maar het is zoo goed gegaan.
We zijn in de nacht rond 2 uur vertrokken, ze sliepen toen, en elke keer als wij even stopte dan gingen hun ook even de benen strekken.
Veel speelgoed mee voor vermaak, eten en drinken.
10 maanden geleden
Vooral eten en wat speelgoed hielp hier heel goed. Onze dochter vind autorijden echt niet erg dus slaapt ook wel regelmatig. & anders even liedjes opzetten en beetje meezingen
10 maanden geleden
wij zijn met de auto naar spanje gereden en het ging super
wij hadden genoeg eten /snacks en drinken bij ons
en wij hadden een dvd speler speciaal in de auto
genoeg speelgoed mee om de twee uur even stoppen
desnoods eentje bij je kind zitten
het is dat mijn zoontje auto rijden erg leuk vind haha
VRIEND
10 maanden geleden
Wij zijn een paar weken geleden naar Frankrijk (1050 km) gereden voor wintersport. Met de jongste (nov 22) hadden we tot dusver nog nooit verder dan een uur gereden, met de oudste (mei 20) nog nooit verder dan 2u. Het heeft me echt verbaasd hoe goed ze het hebben gedaan. De oudste had een iPad (met draadloze koptelefoon) met gedownloade filmpjes van Disney +, voor de jongste hadden we ook een tablet met Nijntje, dat heeft ie nauwelijks gekeken. Naar buiten kijken, kletsen, slapen, liedjes luisteren vond hij veel leuker. Ik had me vooraf wel druk gemaakt of het goed zou komen, maar ik zou het los laten, dan komt het ongetwijfeld goed. Neem wat lekkere dingetjes mee en maak het jezelf makkelijk, kinderen zijn flexibeler dan je denkt, en ik vond het oprecht gezellig zo met z鈥檔 4tjes een dag in de auto 馃グ.
10 maanden geleden
Net terug van een week wintersport in Itali毛 (1150 km). De heenreis in twee delen gedaan en de terugreis in een keer (duurde erg lang, 16 uur over gedaan incl 2 uur aan stops). Elke stop om de drie uur even laten lopen/spelen en verschonen. En onderweg Juf Roos op onze telefoon in een houder, geluidenboekjes, kinderliedjes en snacks en slaapjes. Het ging eigenlijk op af en toe mopperen na heel erg goed! Oh en heen om 7 uur gaan rijden en de dag erna om 8 uur. Beide dagen tot 15-16 uur onderweg geweest. De terugreis hebben we gedaan van 5:30-21:45 uur.