7 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben een aeromoov air layer voor in de zomer in de auto, kan lucht doorheen dus dan blijft de stoel koeler

8 maanden geleden

Handdoek/hydrofiel erover 😊 van tevoren om te voorkomen dat de stof zo heet wordt, of evt erop laten zitten tijdens een lange rit (als het stoeltje dan alsnog warm zou worden van lang door de ramen heen in de zon staan, zoals op vakantie)

8 maanden geleden

Ik gooi er ook een hydrofieldoek overheen.

8 maanden geleden

Wij hebben ook een aeromoov air layer, en onze ramen achter in de auto zijn getint dus dat helpt ook een beetje bij het voorkomen dat de stof van de stoel heet wordt. Maar hydrofiele doek erover vind ik een goeie tip! Ga ik ook proberen als we straks op vakantie gaan.

8 maanden geleden

Dankjulliewel! 👍

8 maanden geleden

Ik had voor de maxicosi 3 gaten geknipt in een hydrofiele doek. Zo kon ik hem er goed inleggen en bleef het ook enigzins zitten. Ziet er niet heel mooi uit ofzo haha maar het werkte erg goed! Wel een witte of in elk geval lichte kleur 😉

8 maanden geleden

Badstof hoes was hier de oplossing met zonneschermpjes tegen het directe zonlicht. Onze kleine zweet snel en ik merk ook dat het badstof dit goed op neemt. De tip van de hydrofiele doek ga ik ook proberen.