13 Reacties

één jaar geleden

Wij geven nog wel een avond fles (kleine is nu 14 maanden)

één jaar geleden

Ik geef ook nog een avondfles

één jaar geleden

Gewoon nog een fles hoor voor het slapen gaan. Ben nog niet van plan om te stoppen. Ze wil dit nog graag en slaapt er goed op door. Wel met gewone melk, geen kunstvoeding meer.

één jaar geleden

Hier ook avond fles, 6 scheppen. Vinden we gezellig en de kleine ook ☺️ wil die nooit meer stoppen haha 😅

één jaar geleden

Onze oudste dronk die nog tot 2 jaar. Toen wilde hij 's avonds ineens wat anders eten en verviel de fles. Lekker je kindje volgen

één jaar geleden

Wij geven al een tijdje geen avond fles meer. De kleine eet ook al een aantal maanden gewoon met de pot mee en heeft hier genoeg aan voor de nacht

één jaar geleden

Hier ook nog een lekker flesje voor het slapengaan. Kunstvoeding, want normale melk weigert ze écht!

één jaar geleden

Hier nog bv voor het slapen en daarna elke 3 uur (14 mnd)

één jaar geleden

Nog drie flesjes per dag. Avondfles geraakt altijd leeg.

één jaar geleden

Wij geven ook gewone warme melk voor het slapen gaan. Net een paar dagen van het laatste beetje kunstvoeding af. Zoontje is van nov 2022. Tot onze verbazing gaat dat goed en slaapt hij de nacht door. 100/120ml krijgt hij savonds. Door de dag heen drinkt hij ook thee met melk.

één jaar geleden

Hier ook nog zowel avondfles als ochtendfles kunstvoeding. Normale melk gaat er nog niet van harte in 😅

één jaar geleden

hier avondfles van nutremigen met geitenmelk gewoon omdat hij het voor nu nog lekker vind en nog graag wilt! vooral als hij zijn neefje(7 maanden)ziet met de fles dan wilt mijn zoontje ook heel graag de fles thee versie wilt hij niet haha

één jaar geleden

Wij zijn er sinds een paar dagen vanaf gestapt. Hij eet super goed en drinkt overdag voldoende melk waardoor hij hem niet meer nodig heeft. Al vond ik het wel altijd een heeeeeerlijk moment, hij kan heel goed zonder