7 Reacties
één jaar geleden
Wij hebben inderdaad ook de rib lange mouw rompers van de hema, fantastisch! Ze vallen vrij groot, ons zoontje zit in maat 80, maar de rompers van 74/80 kunnen nog op de strakste drukknoopje en de mouwen nog omgeslagen
één jaar geleden
Vind die rib rompers van H&M ook erg fijn naast die van de Hema. Deze van de H&M zijn iets dikker. Vallen op maat en het zijn enkele maten zoals 80, 86 ipv van dubbele zoals 74/80. Mijn dochtertje draagt H&M maat 80 en bij de Hema pas ze nog wel in 74/80 maar wordt wat strak en kort.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0993598033.html
één jaar geleden
Ook die van Hema, mijn dochter draagt ook 74/80 en past de meegroei romper maat 68 nog makkelijk. Zeeman had afgelopen jaar ook steeds vergelijkbare rompers maar die heb ik nu nog niet gezien.
Ik vind ook Dilling rompers erg fijn. Wol hoef je niet vaak te wassen, is flexibel maar blijft goed in vorm en houdt je kindje ook lekker op temperatuur. Ik koop Dilling twee a drie keer per jaar in de sale want je betaalt wel wat meer. Altijd maatje kleiner nemen voor kinderen want het valt groot!
één jaar geleden
Die van prenatal vind ik fantastisch. Je hebt die met lange mouw ook nog voor 74/80.