6 Reacties

4 maanden geleden

Ja je hebt meerdere theorieën die soms wat uiteen lopen 🙈 Ik heb me daar ook wel eens in proberen te verdiepen, maar kwam er niet aan uit 😂 Het is natuurlijk wel gek dat ze 10 maanden prima zo geslapen heeft en ineens niet meer. Dan zal het niet aan de indeling liggen? Dat is eerder verlatingsangst/nabijheid die ze zoekt denk ik. Misschien proberen overdag meer connectie te maken door samen te spelen, kijken of dat wat helpt.

4 maanden geleden

Reactie op Annemiek1990

Ja je hebt meerdere theorieën die soms wat uiteen lopen 🙈 Ik heb me daar o ...
Misschien heeft je dochter vooral jouw nabijheid heel erg nodig (logisch, ze is nog heel klein) en moet je het bedje naast jouw bed neerzetten ☺️

4 maanden geleden

Reactie op Mama221122

Misschien heeft je dochter vooral jouw nabijheid heel erg nodig (logisch, z ...
Ja ik merk dat hier ook! Als er een periode is geweest met minder tijd en aandacht slaapt onze zoon ook slechter. Afgelopen week veel tijd samen besteed en meteen rustige nachten. Ze willen die verloren tijd dan inhalen ofzo 🤭

4 maanden geleden

Ik volg even, ben ook benieuwd want onze dochter slaapt ook dramatisch sinds een tijdje 😵‍💫

4 maanden geleden

Hier ook echt al bijna 3 maanden slechte nachten. Bedje ook al op verschillende plekken gehad maar hielp bij ons helaas niet. Gister hebben we een campingbedje gekocht en deze bij ons op de slaapkamer gezet. Vannacht was het drama maar ze heeft daar wel heel de nacht geslapen ipv bij ons in bed. Hopelijk vannacht een betere ronde

4 maanden geleden

Wij hadden bij onze zoon, al een 1 persoonsbed. Daar sliep hij oke in maar veel wakker en duurde lang voor hij sliep. Wij hebben toen "iemand" bij ons thuis gehad, om te kijken of er iets op z'n kamer zat zegmaar. Zij gaf wel heel veel tips mee. Noise apparaat aan. Koperen buisjes in iedere hoek van de kamer. ( voor wateraren) Een tshirt van ons in bed. Hoofd de andere kant op. En zijn bed "verkleinen" oftewel. Met de deken het bed kleiner maken, want hij had geborgenheid nodig. Sinds we die dingen hebben gedaan. Slaapt hij welgeteld 11 a 14 uur per nacht DOOR. wel redelijke moeite met in slaap vallen. Maar dat nemen we voor lief. Misschien heb je iets aan die tips!