10 Reacties

één jaar geleden

is het geen herpes virus? ben je bij de huisarts geweest?

één jaar geleden

Herkenbaar! en pijnlijk inderdaad. Mondhygiënist heeft mijn mond helemaal gereinigd maar dat hielp helaas niet. Krijgt het nogsteeds af en toe zeker als mijn weerstand laag is omdat ik ziek ben geweest. Vanaf nu ga ik wel rekening houden met inderdaad haar vingers in mijn mond 👏🏻 wie weet helpt het.

één jaar geleden

Ik herken het maar heb zelf een landkaarttong vanaf puberteit. Na het eten van cherrytomaatjes, kant en klare saté saus of honing mosterd dressing + meer. Kauwgom helpt vaak om er vanaf te komen.

één jaar geleden

Reactie op Duc_je

is het geen herpes virus? ben je bij de huisarts geweest?
Het is dan weer niet zo erg als herpes, volgens mij. Maar zou kunnen inderdaad.

één jaar geleden

Reactie op Mommiejam

Herkenbaar! en pijnlijk inderdaad. Mondhygiënist heeft mijn mond helemaal g ...
Mehhh, oftewel: je komt er nooit meer vanaf?😭

één jaar geleden

Ik herken het maar heb zelf een landkaarttong vanaf puberteit. Na het eten ...
Een landkaarttong, dat moest ik even Googlen. Ik geloof niet dat ik dit heb, maar het ziet er bijzonder uit. Hopelijk heb je er niet al te veel last van!

één jaar geleden

Heb ook laatste tijd iets vaker last van mn tong (pijnlijke bultjes/blaren of brandende tond), gaat wel na een paar dagen tot een week oid weer vanzelf over. Ikzelf denk toch onwillekeurig minder weerstand ofzo. Had eerder nooit wat aan mn mond/tong.

één jaar geleden

Reactie op martinevv1994

Heb ook laatste tijd iets vaker last van mn tong (pijnlijke bultjes/blaren ...
ik ook, precies hetzelfde!

één jaar geleden

Nou ik heb het dus nog nooit gehad maar heb het nu ook sinds een aantal dagen, heel irritant gevoel 🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Ik heb dit ook, een soort hele kleine pijnlijke plekken op de tong. Duurt soms wel een dikke week ofzo. Soms zie je ook echt zo’n opgezette papil aan de zijkant van mijn tong) Volgens mij is dit echt door toch lagere weerstand en veel virale infecties. Heb wel zo’n verdovend gelletje maar dat werkt zo weer uit haha. Gaat hopelijk snel weer over!