11 Reacties

10 maanden geleden

Ik vraag me af waarom, het trekt met een paar dagen vanzelf weg toch?

10 maanden geleden

van die groene zalf. Ben ff de naam kwijt.

10 maanden geleden

wij hebben van vsm vallen en stoten gel. Werkt goed.

10 maanden geleden

Roomboter!

10 maanden geleden

vsm vallen en stotengel. Wij leggen de tube in de koelkast, dan is hij helemaal lekker verkoelend

10 maanden geleden

Vsm arniflor zalf!

10 maanden geleden

Ik heb 3 kinderen en heb nog nooit iets op een blauwe plek gesmeerd. Hoogstens even een koude doek erop als het net gebeurt is. Het ziet er heel sneu uit maar trekt vanzelf weg. Mijn oudste 2 zijn 9 en 11 en zitten vooral in de korte broeken tijd vaak onder de blauwe plekken van het spelen, voetballen enz. Als ik ze vraag hoe kom je aan die blauwe plek dan weten ze dat vaak zelf niet eens馃槃 Maar ieder z'n eigen... Als je je er goed bij voelt om er iets op te smeren, vooral doen. Maar zonder smeerseltjes kont het ook goed馃槂

10 maanden geleden

Arnica zalf werkt hier goed (gewoon eigen merk Etos)

10 maanden geleden

Een blauwe plek is een bloeduitstorting. Dat moet je lichaam van binnenuit opruimen. Ik vrees dat een zalf die alleen in de huid dringt niet gaat helpen. Maaaaaaar doe het wel als je dat een goed gevoel geeft. Of zou doe je het omdat het in zijn gezicht zit? Dus ik bedoel het niet onaardig maar wel even een tegengeluid. Als ik alle blauwe plekken van m'n zoontje moet insmeren... 馃槄

10 maanden geleden

Na het vallen gelijk vallen en stoten cr猫me erop smeren. Soms voorkomt het een blauwe plek.

10 maanden geleden

Reactie op FirstTimeMommyRox

Na het vallen gelijk vallen en stoten cr猫me erop smeren. Soms voorkomt het ...
Dat is niet hoe blauwe plekken werken. Een blauwe plek is een onderhuidse bloeding en die ga je niet tegen met een zalfje.