13 Reacties

één jaar geleden

Ja hier ook gek op boekjes. Welke boeken heb je al (ongeveer?)

één jaar geleden

Ik koop veel voel boekjes op vinted. Kosten daar niets en gaat idd toch snel stuk 😅

één jaar geleden

Oooh boekjes hadden me zoooo leuk gelezen maar mijn zoontje heeft er echt het geduld niet voor, veel te veel motorisch bezig. Hij vindt “mevrouw nijlpaard heeft honger” echt fantastisch (met een handpop in het boekje doen alsof je zijn handje enzo opeet, schaterlachen!). Een boekje met autostuur en geluiden doet het ook supergoed, ik kan hem niet vinden maar lijkt op “de brandweer komt je redden”. Oh en tip: Koningsdag markt…. Zoooo veeel boekjes voor 0,50-1€ en dan ook niet zo zonde als ze pagina’s kapot scheuren haha!

één jaar geleden

Hier ook eentje die dol is op boekjes en inderdaad het liefst met flapjes die hij eraf kan trekken! Wij hebben een stuk of 5 van die kleine boekjes met flapjes voor hem om te spelen. Hebben we bij een boekwinkel gekocht voor €1 per stuk, kan hij heel lang mee spelen! Grote voorleesboeken doe ik nog vaak met hem samen omdat hij ook alles stuk maakt haha.

één jaar geleden

Ook op het kinderdagverblijf is hij de hele dag met de boekjes bezig hihi

één jaar geleden

Wij hebben een boekje gekregen van het consultatiebureau, Hoera heet het. Die is hier nu favoriet!

één jaar geleden

Hier een ENORME boekenfan! Wat leuk dat er nog meer kleintjes zo dol zijn op boekjes 🥰 Hier vind hij Dikkie dik leuk en we hebben een biebpasje gehaald en kregen daar een koffertje met wat boekjes bij. Egel is zijn knuffelbeer kwijt. Die is echt favoriet! En voel en flap boekjes. Lekker alles halen op de rommelmarkt. Die zijn bijt en kwijl proof!

één jaar geleden

Hier ook een enorme boekenfan thuis. Wij kopen regelmatig weer nieuwe boekjes bij de kruidvat. Zijn altijd maar 4 euro per stuk en ze hebben echt altijd van alles wat. Bobbi boekjes, bumba boekjes, voelboekjes, flapjesboekjes. Ik moet mij altijd inhouden om niet het hele schap leeg te kopen🤭 . Ze worden in ieder geval goed gebruikt hier thuis.

één jaar geleden

Wat hier werkt zijn boekjes met vilten flapjes! Die scheuren ze veel minder snel stuk is mijn ervaring.

één jaar geleden

Hier ook boekenfan 🥰 Onze oudste vond de boekjes van Gonnie de gans helemaal geweldig en onze jongste nu ook 😁 Nu zijn vooral boekjes met druk knopjes favoriet en voel boekjes inderdaad. Gonnie&vriendjes gaan slapen bijvoorbeeld. En van Nijntje zijn ook leuke boekjes met flapjes. Wij hebben een biebpas voor beide jongens en ik reserveer via de app boeken. Dat zoekt makkelijker dan met 2 kinderen erbij haha. En dan mogen ze zelf ook altijd nog wat uitkiezen als ze mee gaan.

één jaar geleden

Ik kan het mij zo niet voorstellen.. mij zoontje kan nog geen 2min. Stilzitten dus voorlezen heb ik helaas nog nooit kunnen doen.. lijkt me wel heel leuk maargoed misschien komt dit ooit nog wel eens😅

één jaar geleden

Reactie op Gianx

Ik kan het mij zo niet voorstellen.. mij zoontje kan nog geen 2min. Stilzit ...
Hier ook pas sinds kort hoor! Doordat we het bij het bedtijd ritueel zijn gaan doen

één jaar geleden

Mijn dochtertje (net 1 jaar) haar favoriet is Ik hou van mama (hartjesreeks van Ballon). Te koop bij Bol. Heeft ook flapjes 🤩