8 Reacties
6 maanden geleden
Nou toevallig bij ons afgelopen nacht het geval, 2 keer kei boos wakker worden. In eerste instantie wilde ze het flesje ook niet. En na aantal minuten pakte ze hem toch. Daarna sliep ze gelukkig weer verder.
Vast weer zo’n fase.
Wat ik wel deed is rustig tegen haar aan praten, maar ze bleef toen boos, maar dat was vooral voor mijzelf dat ik dan iets deed
6 maanden geleden
Reactie op annonniemm
Nou toevallig bij ons afgelopen nacht het geval, 2 keer kei boos wakker wor ...
Bedankt voor je reactie. Hier probeer ik inderdaad ook om rustig tegen hem te praten, heeft de ene keer meer effect dan de andere keer. Laten we hopen dat deze fase snel weer voorbij is.
6 maanden geleden
Reactie op Aagje91
Bedankt voor je reactie. Hier probeer ik inderdaad ook om rustig tegen hem ...
Haha ja inderdaad! Hoop vannacht op een betere nacht, ze slaapt sowieso tussen ons in. En ligt nu mega diep te slapen
6 maanden geleden
Hier was dat bij de oudste ook, de jongste nu ook, zijn night terrors, op Google ook veel over te vinden! Ze doen dit echt in hun slaap
6 maanden geleden
Hier was dat bij de oudste ook, de jongste nu ook, zijn night terrors, op G ...
Dank voor de tip! Ik ga eens googlen. Ik hoorde het laatst al iemand zeggen maar kon dat vannacht niet plaatsen want ik dacht dat ze wel wakker was omdat ze rechtop zat
6 maanden geleden
Reactie op annonniemm
Dank voor de tip! Ik ga eens googlen. Ik hoorde het laatst al iemand zeggen ...
Ja klopt, ons dochtertje heeft dan ook haar ogen open, en ons zoontje ook, heen en weer slaan maar als je tegen ze praat krijg je geen antwoord
6 maanden geleden
Ja klopt, ons dochtertje heeft dan ook haar ogen open, en ons zoontje ook, ...
Heb even wat gelezen erover, en het is echt exact wat mijn dochter had vannacht. Hopelijk was het eenmalig want ik werd er zo verdrietig van.
Wel fijn om nu wat tips te hebben gelezen, maar wel lastig om juist niks te doen.
6 maanden geleden
Reactie op annonniemm
Heb even wat gelezen erover, en het is echt exact wat mijn dochter had vann ...
Ja dat vind ik ook altijd lastig, je pakt ze automatisch op en wilt ze troosten maar ze slaan maar wat in het wilde weg.. en aangezien je ook niet ziet of ze nou wel of niet écht wakker zijn pak je ze toch op is mijn ervaring..