8 Reacties

één jaar geleden

Is het vanaf het begin al zo? Of vanaf wanneer? En zit het verschil in dat gepureerd eten wel erin gaat en het anderen (nog) niet?

één jaar geleden

Hier werd er tot voor kort goed brood gegeten. Nu ineens niet meer. Bananen pannenkoeken vindt ze heerlijk met havermout maar ga ik niet elke dag aanbieden. Ben er achter gekomen dat als je het brood kort roostert en dan haar in de hand geeft ze het wel opeet. Even zonder beleg maar dat is prima voor nu.

één jaar geleden

Dit is al vanaf het begin zo. Pap werd wel geaccepteerd maar hier wordt nu ook mee gesmeerd. Binnenkort naar het cb en dan zal ik het daar ook voorleggen. Tot die tijd maar een papfles zodat er wel vezels binnen komen. Volkoren cracottes worden wel gegeten. Wat grove stukken fruit en maaltijd betreft dat is afhankelijk van de smaak. Spinazie is favoriet dus dat wordt wel gegeten als er stukjes door zitten. Maar iets met rijst of broccoli niet. Fruit net zo. Banaan en mango gaat prima, zelfs flink grove stukken maar iets met aardbei niet. Heel bijzonder.

één jaar geleden

Roosteren ga ik proberen. Goed idee. En we blijven ondertussen gewoon aanbieden.

één jaar geleden

Onze zoon krijgt biologisch brood lekker stug, scheelt verslikken en kiest dit boven “normaal” brood

één jaar geleden

Hier eet ze ook minder graag brood. Ik geef haar daarom 2x per dag warm eten. Brood eet ze alleen met boter en worst, kipfilet of ham. De rest moet ze niet. Ik vouw 1 boterham dubbel en snijd hem in 2en. Stukjes wil ze niet. Vaak eet ze maar een kwart of hoogstens de helft. Sochtends eten we daarom extra fruit. En dan smiddags en savonds warm.

één jaar geleden

Cracottes wil ze ook niet meer trouwens. Als die van jou dat wel wil kun je ook cracottes met beleg doen.

één jaar geleden

Geroosterd is niet gelukt. Cracottes kleine beetjes maar niet de moeite waard. Vanmiddag tosti geprobeerd, ook geen succes. CB geeft aan blijven aanbieden maar geen strijd voeren. Na de lunch gewoon een papfles geven zodat er wel vezels in gaan