5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Yes heb ik ook gehad. Voornamelijk na het eten van iets vettigs. Galstenen zijn t. Ik zou je galblaas niet laten weghalen.. ze zijn daar heel snel mee maar die heb je natuurlijk niet voor niets. Even goed research doen. Met eten enz kan je een hoop opvangen.

茅茅n jaar geleden

Idd ik dacht ook aan galstenen, heb ik een paar jaar geleden gehad, kwam vaak in de avond op en zo een aanval was echt heftig dat ik niet in bed kon blijven liggen, aan mijn bloedwaardes zagen ze telkens niks, maar toen ze een echo hadden gemaakt waren daar galstenen gezien, galblaas operatie gehad rn sinsdien geen last meer! Dus ik zou zeker even bij je huisarts langsgaan

茅茅n jaar geleden

Herkenbaar! Bij mij waren de koliek aanvallen zo heftig dat ze zelfs door de Oxycondon (morfine) i.c.m. Diclofinac heen kwamen. Ook kwamen de aanvallen zonder vet te eten. Wat was ik blij dat mn galblaas eruit gehaald werd afgelopen juli! Hou het goed in de gate, mocht er sprake zijn van een operatie, de wachtlijsten zijn gemiddeld minimaal 3 maanden!

茅茅n jaar geleden

Reactie op ChrM

Herkenbaar! Bij mij waren de koliek aanvallen zo heftig dat ze zelfs door d ...
Heftig hoor! Duurt z鈥檔 operatie lang en moet je bij deze ingreep ook in het ziekenhuis blijven of mag je de zelfde dag naar huis? Ik heb nog nooit een operatie gehad dus ik hoop maar dat het niet nodig is.. hier heb ik het gelukkig een keer per half jaar.

茅茅n jaar geleden

Heftig hoor! Duurt z鈥檔 operatie lang en moet je bij deze ingreep ook in het ...
Nee, de operatie was snel klaar. Ik moest me 's morgens om 8 uur melden en mocht eind van de middag alweer naar huis. Het was ook mijn eerste operatie dus geen idee wat ik kon verwachten. Maar wat ben ik blij dat het gebeurd is. Heel fijn dat je het niet vaak hebt! Je zou ook kunnen vragen aan de (huis)arts of het vergruizen van de galstenen mogelijk is. Bijna iedereen heeft namelijk galstenen, maar niet iedereen krijgt er last van.