9 Reacties

één jaar geleden

Dit is toch al een prima lijstje met mooie (en grote/dure) cadeaus. Je kan altijd iets vragen voor bij het keukentje, pannen/houten groenten of fruit/etc.

één jaar geleden

Van die speelblokken zijn echt super leuk om op te klimmen en van te glijden zoals in de binnenspeeltuin! Echt grote hit hier. Hebben ze van jindl.

één jaar geleden

Reactie op Waterval

Van die speelblokken zijn echt super leuk om op te klimmen en van te glijde ...
Ik weet ook zeker dat ze hier gek op zal zijn. Als ik dr meeneem naar mokeytown is ze net n aapje en niet weg te slaan! Alleen ik twijfel zo omdat ik geen grote woonkamer heb.. zal toch nog een kijkje nemen!

één jaar geleden

Wij hebben deze voor ons dochtertje gekocht

één jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de modu explorer kit. Mijn neefjes hebben hier ook al jaren plezier van

één jaar geleden

Wij hebben haar dit keukentje gegeven

één jaar geleden

Pikler driehoek met glijbaan

één jaar geleden

Wij hadden voor de verjaardag van onze zoon en ijskraampje gekregen, beetje vergelijkbaar met een keukentje en niet verwacht maar het is een echte dikke hit! Hij is er niet uit weg te slaan. Verder hadden we een veel van little dutch, zoals de treinbaan starterset en bijbehorende uitbreiding, hij zal hier wat later dit jaar mee gaan spelen. Ook de speelblokken die hierboven worden genoemd. Deze worden nog niet gebruikt terwijl hij alles bij monkey town te gek vind. De speeltafel van little dutch vind die ook erg leuk!

één jaar geleden

Wij hebben gekozen voor een ballenbak via Misioo.