8 Reacties
één jaar geleden
Als we wakker worden gaan we samen ontbijten, ik maak vaak een smoothie en bijv een krentenbol. Daarna met haar samen douchen, want alles zit onder smoothie hahaha.
Daarna in de buggy lopend naar de supermarkt om boodschappen te doen. Als we thuis komen fruit eten en vaak is ze dan toe aan een dutje dus krijgt ze een flesje volle melk.
Slaapt vaak een uurtje.
Daarna hopen dat ze alleen speelt, maar vaak plakken aan mama. Was opvouwen, vaatwasser uitruimen, alvast eten voorbereiden en wandeling buiten maken, lunchen (of warm eten of boterham)
Vaak na 3 uurtjes stort ze weer in en leg ik haar op bed na een flesje volle melk. Ze slaapt dan vaak 2,5 uur. Einde van de middag boekjes lezen/laten spelen en papa komt dan rond 16h thuis.
Als zij slaapt, doe ik niks! Dat echt me time. Dus lekker lezen, thee drinken, serie kijken. Maar geen huishouden joejoe
één jaar geleden
Op een dag dat we beide vrij zijn gaan we vaak wandelen op bezoek bij familie of naar monkey town/ballorig
één jaar geleden
We staan dan samen op rond half 8. Gaan ontbijten. Zij gaat dan in bad en ik douchen. Daarna doen we meestal boodschappen en wat huishoudelijke klusjes. Dan is het rond 11.30 uur tijd voor een dutje. Meestal tot 13.30 of 14.00. Dan lunchen en daarna doen we eigenlijk altijd een activiteit. (We gaan op bezoek, krijgen bezoek, monkey town, speeltuin, buiten spelen, kinderboerderij etc). Dan rond half 6 ga k koken en zij even tv kijken en spelen. Dan eten. Dan nog even spelen en boekjes lezen, pyjama aan tanden poetsen en flesje en naar bed rond 20.00 uur.
één jaar geleden
Reactie op JtotheQ
Oh en ze wordt vaak 5:15/5:30 wakker dus dan beginnen we de dag (loedermoed ...
Guilty! Hier helpt Bluey ook enorm in de vroege ochtenden. Als m'n zoontje ook rond die tijden wakker word2 maak ik een warm flesje half volle melk, geef ik dit in bed. En dan slapen we allemaal door tot 07:30.