8 Reacties

4 maanden geleden

Volgens mij kunnen ze nog niet in heel veel dingen.. van zover ik heb gehoord om mij heen, dit is dan ook de reden dat wij wachten tot de kids 8 en 6 zijn

4 maanden geleden

Wij waren deze vakantie in majaland. Onze jongste kon daar amper in attracties.... disney bewaar, denk ik, tot ze een stuk ouder zijn... ik ben benieuwd of het jullie meeviel!!

4 maanden geleden

Zelf geen ervaring mee, maar wij wachten hier bewust mee. 1 zodat ze het echt mee maakt en 2 dat ze dus ook in de attracties kan. Ik hoop voor jullie dat het een geslaagde dag wordt!

4 maanden geleden

Wij zijn geweest toen mijn zoontje 8 maanden was. (was een familieweekend) Ik was bang dat hij bijna nergens in mocht. Hij mocht in best wel veel dingen al en vond het ook heel indrukwekkend. Super leuk! Gaan volgend jaar weer! Geniet ervan!

4 maanden geleden

Wij zijn geweest toen ons zoontje 1,5 was. Het was hartstikke leuk! Rondlopen in Disney tussen alle figuren en bij de parade is natuurlijk al indrukwekkend. En verder zijn we in een carousel geweest, in its a small world (heel leuk en geen spannende elementen). Je vermaakt je vast!

4 maanden geleden

Nou ik heb me helemaal voor niks druk gemaakt hij vind het echt super leuk hij is zelf in de kinderacht baantje en splaj geweest en gillen en lachen wat die dee echt ben zo blij Dat we het hebben gedaan

4 maanden geleden

Reactie op liefstemama123

Nou ik heb me helemaal voor niks druk gemaakt hij vind het echt super leuk ...
Wat fijn! Was het er druk? We zitten eraan te denken om volgend jaar tijdens de zomervakantie te gaan 🙈

4 maanden geleden

Reactie op JufJo1

Wat fijn! Was het er druk? We zitten eraan te denken om volgend jaar tijden ...
Het oogt druk maar het langs waar wij gewacht hebben was de meet met Mickey dat was 45 minuten de rest was allenmaal 30 minuten ongeveer en de kleine kinderen attracties was 5 minuten