14 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op XSjam
Ik ben niet zwanger maar mijn dochter van 17 maanden is ontzettend aanhanke ...
Het is zeker pittig, vooral omdat ik bijna moet bevallen. Gelukkig neemt mijn partner als hij thuis is van het werk haar over zodat ik kan rusten. En ik pak natuurlijk ook de rust momenten als ze slaapt :)
8 maanden geleden
Poah hier ook een ontzettende mama fase! Vriendlief is een week op vakantie geweest en sindsdien kan hij haar nauwelijks meer troosten, wil ze in de nacht alleen maar mij maar ook als ze gevallen is. Naar bed brengen wil ze ook alleen maar door mij haha. Super aandoenlijk, wel zwaar!
8 maanden geleden
Hier is het helaas andersom. Ons dochtertje hangt enorm aan mijn vriend. Ik vind dit echt moeilijk en heb het er ook soms echt moeilijk mee dat ik op het punt sta om te huilen. Ze wil alleen maar papa, Ik mag haar handjes niet poetsen, slabber niet om doen etc. Toen ze een paar weken geleden in de slaapregressie zat en in paniek wakker werd mocht ik haar niet troosten. Ik hoop echt dat dit overgaat en ik er ook weer toe doe voor haar. Maar als ik de hele dag alleen met haar ben is er niks aan de hand en mag ik wel alles doen.
8 maanden geleden
Reactie op Mirritje
Hier is het helaas andersom. Ons dochtertje hangt enorm aan mijn vriend. Ik ...
Bij ons is het ook heeeeeel erg papa papa papa. Als ik alleen met haar ben is het dikke priem. Af en toe stuur ik mijn vriend gewoon even naar de slaapkamer om te chillen zodat ik alleen met haar ben. Heeft hij wat ontspanning en ik wat tijd met haar. Ik sta de gedachte dat het iets met mij te maken heeft echt niet toe haha.
Het komt goed😘
8 maanden geleden
Hier precies hetzelfde! Normaal kan ze zichzelf de hele dag vermaken. Ze speelt zelf of ik speel mee alleen sinds een week is het amper spelen en wil ze alleen maar bij me hangen en is zo zeurderig. We hebben een hele hechte band en ik ben ook echt de favoriet en haar papa niet maar ik vind dit wel even zwaar hoor. Af en toe wil ook gewoon even op de bank mijn kopje koffie drinken terwijl zij even alleen speelt 🙈 Als ik denk even de keuken op te ruimen hangt ze al letterlijk aan mijn been.
8 maanden geleden
Ik zit met onze kleine in dezelfde fase. Mama overal en nergens.
In zeg steeds: het een fase 🤪
8 maanden geleden
Reactie op Mommiejam
Mijn vriend neemt haar van mij over en ik loop weg, ze draait bij en vind p ...
Nou dat heb ik inderdaad ook, zodra ik uit beeld ben is het goed, dan doet ze haar ding. Gelukkig neemt mijn vriend het dan van mij over en brengt haar naar bed of geeft haar eten of gaat spelen met haar.