18 Reacties

één jaar geleden

Wolbroekje! Ik vond dit een heel raar fenomeen, maar het werkt heel goed. Ons zoontje is nu nooit meer nat ‘s nachts. Ik heb ze van de Billenboetiek.

één jaar geleden

Pamper broekjes baby dry al geprobeerd ?

één jaar geleden

Rascal and friends luiers!! Alleen online te koop bij Kruidvat en trekpleister. De beste luiers voor de nacht. Sinds ik deze gebruik , is mijn zoontje nooit meer doorgelekt in de nacht 😀

één jaar geleden

Reactie op Chantie45

die lekten bij mij ook door. heb nu premium potection maat 6 en gaat al 4 dagen goed 😛🥳

één jaar geleden

Reactie op JK__

Wolbroekje! Ik vond dit een heel raar fenomeen, maar het werkt heel goed. O ...
Dan ga ik dat proberen! Dankjewel

één jaar geleden

Reactie op Chantie45

Ja, dan lekt ze ook door 😞

één jaar geleden

Reactie op puckel

Rascal and friends luiers!! Alleen online te koop bij Kruidvat en trekpleis ...
Ik ga een pakje bestellen en uittesten. Dankjewel

één jaar geleden

Ik weet niet aan welke kant jullie dochtertje doorlekt? Ons zoontje ligt namelijk meestal op zijn buik en lekte dus elke nacht aan de voorkant door. Wij hebben ook heel veel geprobeerd en hebben nu de pamper broekjes baby dry die we dan andersom aandoen zodat het ‘opvangvakje’ aan de voorkant zit. Hij lekt nu nooit meer door. Wellicht dat dat nog kan helpen mocht jullie dochtertje ook op haar buik slapen

één jaar geleden

Wij deden toen we nog een nachtfles gaven een extra luierbroekje over de gewone luier en wat een heel groot verschil maakt is een lossere/stretch romper.

één jaar geleden

Reactie op Macy12

Ik weet niet aan welke kant jullie dochtertje doorlekt? Ons zoontje ligt na ...
Zij lekt vooral aan de zijkant door. Ik doe nu al een luier om en dan een luierbroekje erover. Maar ze blijft doorlekken.

één jaar geleden

Reactie op 2022anne

Wij deden toen we nog een nachtfles gaven een extra luierbroekje over de ge ...
deze dingen doe ik al maar helaas helpt het niet. Ze blijft maar doorlekken. Ik ga nu een andere luier proberen hopelijk gaat dat helpen.

één jaar geleden

Reactie op Sanaz_mirza

deze dingen doe ik al maar helaas helpt het niet. Ze blijft maar doorlekken ...
ik heb de premium protection 6 nu 4 dagen en hij is niet 1 x weer nat geweest heb het voorste randje omgeslagen. heb ook alles geprobeerd alle merken en soorten🤣

één jaar geleden

Een wolbroek!

één jaar geleden

een wasbare luier over de wegwerp luier werkt hier prima

één jaar geleden

Een wolbroek!
wij hebben wasbare luiers met wolbroek, werkt heel goed! tijdens een weekend weg hebben we gewone luier gebruikt en lekte ze door

één jaar geleden

Reactie op Sprutsje

ik heb de premium protection 6 nu 4 dagen en hij is niet 1 x weer nat gewee ...
Deze zet ik dan ook op mijn lijstje! Ga nu alle tips uitproberen en hopelijk werkt er één. 😅
Wij hebben voor overdag voor ons zoontje maat 5+ en voor de nacht maat 8 werkt perfect 😬

één jaar geleden

ik had het ook maar heb op internet gelezen dat uit een test dat premium protection van pampers het meeste opneemt. Ik heb die geprobeerd en tot nu toe gaat het nog goed. Blijft elke x weer zoeken hoor als ze groeien.