16 Reacties
één jaar geleden
Reactie op IngT
Hier ook sinds een week aan de gang. Staan en krijsen, niet stil te krijgen ...
Slaapt jullie kindje nog 2 keer? Vandaag bijvoorbeeld 1 keer laten slapen maar dit heeft ook geen effect..
één jaar geleden
Reactie op Babsjuhh
ik ken het gevoel. ons zoontje heeft het ook gehad..
mag ik vragen hoe o ...
Ze is nu bijna 15 maanden
één jaar geleden
Ja hoor is een fase. Wij laten haar dan gewoon later naar bed gaan. Ze is altijd nog vrolijk als ze dan beneden is en geeft het zelf aan wanneer ze naar boven/bed wil. Faaaaaase 😜
één jaar geleden
Inderdaad de zoveelste fase... komt echt weer goed! De tip die ik hieronder lees om haar te laten huilen is in mijn ogen juist alles wat je niet moet doen, hoe zwaar ook. Ze zit juist in de fase van verlatingsangst en heeft nabijheid nodig. Wat hier hielp is om samen een boekje te lezen, zodat ze echt weer even rustig kon worden en daarna het hele bedritueel overnieuw doen (gordijnen dicht etc.) Succes mama.😘
één jaar geleden
Reactie op Celestevdw
Inderdaad de zoveelste fase... komt echt weer goed! De tip die ik hieronder ...
Dit zou ik inderdaad ook nooit doen, met de oudste ook nooit gedaan! Ik zit nu nog steeds met haar op de bank, alweer 3 keer geprobeerd haha , nu een flesje gegeven en zo weer naar bed proberen te brengen.. dankjewel! ❤️
10 maanden geleden
Hier merk ik ook dat mijn dochtertje slechter slaapt sinds 1 week ongeveer. Wel niet met naar bed brengen, soms wel, maar ook echt midden in de nacht wakker worden en klaarwakker zijn of om 5 uur smorgens al, terwijl dit normaal noooit is. Ik denk echt weer een sprongetje of groeispurtje? Want ze eet ineens ook weer veel beter (ze is wel net flink ziek geweest, dus kan ook inhalen zijn…)
Maar het slechter slapen herken ik inderdaad wel..
9 maanden geleden
Reactie op joyinaya
Hoe geeft je dochtertje dat zelf aan?
Sorry zie je reactie nu pas! Dan wijst ze naar boven, maakt ze het gebaar voor slapen en dan gaat ze bij de trap staan ☺️.