3 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar, wij hadden dit zo’n beetje een maand geleden. Daarna ook ineens 4 tandjes erbij… drama combi🙈 Ik geef ook borstvoeding en die 1,5 uur was echt pittig. Toen de tandjes door waren hebben haar op d’r eigen kamer gelegd (ze lag ook maar weer bij ons op de kamer) en als ze wakker wordt en huilt laten we haar nu heel even huilen. Als ze dan gaat staan en over de bedrand hangen dan weten we, er moet een voeding moet komen en als ze blijf zitten of liggen, huilt ze even en slaapt ze weer verder. Ik wil de nachtvoeding afbouwen, dit lukt nu sinds 4 nachten. 1 nacht wilde ze nog een drinken en toen hebben we een flesje gemaakt. De vriezer moet toch leeg🙈 Maar ik weet niet zo goed wat ik verder voor tips kan geven, behalve dat het weer over gaat…. Achteraf gezien denk ik dat we op onze kamer te snel dachten dat ze moest drinken / troost zocht. En het heeft echt geholpen haar naar d’r eigen kamer te doen en iets langer te wachten met oppakken. Hopelijk heb je hier iets aan!

één jaar geleden

Herkenning, fase. Je kindje is zoals je zelf zegt zooooo hard bezig!

één jaar geleden

Jep, wilde hetzelfde typen als Lisette hierboven: herkenbaar en het is echt een fase. Komt goed!! Stay strong momma!