8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Waarom vond je een duo wagen niks?

茅茅n jaar geleden

Wij hadden voor de oudste destijds een meerijplankje. Ideaal. Hij was 1,5 toen de tweede kwam.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben geen meerijplankje maar een meerijstoeltje voor acher de kinderwagen met riempje. Onze dochter is iets te eigenwijs om te blijven staan haha maar net een week geleden bevallen van de 2e dus nog niet getest..

茅茅n jaar geleden

Zoontje hier van 19 maanden. Loopt sinds kort los, maar niet al zo dat we ellenlange rondjes kunnen lopen met hem los. Hij in de wagen, zij in de draagzak. Ge茂nvesteerd in een artipoppe draagzak. Zit zo onwijs stevig en fijn. Wereld van verschil met de bykay draagzak die ik bij onw zoontje had

茅茅n jaar geleden

Reactie op Emilybaby

Zoontje hier van 19 maanden. Loopt sinds kort los, maar niet al zo dat we e ...
Wij hebben ook een meerijdplankje gekocht van kidseve, helaas geen succes met de wieg op de Nuna mixx next. Dan zit hij er echt tegenaan. Als we samen zijn pakt 1 van ons de buggy en de ander doet de kleine meid in de reiswieg met onderstel. Zo proberen wij het te doen. Ben ik alleen dan gaat ze in de draagzak en de kleine vriend in de wagen.

茅茅n jaar geleden

Ik kan een duo wagen erg aanraden hoor! Onze oudste is nu bijna 26 maanden oud en die zit er ook gewoon nog netjes in. Dit is voor mij de enige manier om even naar buiten te gaan. Achter m'n peuter aanrennen en de baby in de gaten houden is gewoon veel tegelijkertijd 馃槄 Ik heb mijne overigens gewoon van marktplaats voor 60 euro. Topding!

茅茅n jaar geleden

Oudste loopt bij ons maar neem voor zekerheid altijd buggy mee. De baby draag ik.

茅茅n jaar geleden

Oudste is hier 15 maanden en staat of loopt nog niet.. heb zelf een duo wagen dat is wel prima te doen zo