6 Reacties

één jaar geleden

Hey hoi! Onze dochter krijgt sochtends en savonds nog borstvoeding.. daarnaast drinkt ze water of lauwe kamille thee, dat vindt ze heerlijk. Dus wij hebben nog niet verder gekeken naar iets anders😊

één jaar geleden

Ik zou zelf geen kunstmatige zoetstoffen aan mijn kind geven en dat zit dan in dat soort 0kcal/<1kcal drankjes.

één jaar geleden

Mijn kleintje drinkt voorlopig alleen water twee en melk (bv). Al het andere drinken is niet per se gezond, en ze wennen daardoor aan een zoete smaak waardoor ze kunnen afleren om gewoon water te drinken. Als er minder dan 1 kcal in zit, zitten er vaak zoetstoffen in, die ook niet echt gezond zijn (drink en eet ik zelf ook zo min mogelijk). Maar dat zijn mijn afwegingen, dat kan voor iedereen anders zijn.

één jaar geleden

Wij geven wel sap van appelsientje maar doen dat mixen met water. Ze drinkt gelukkig alles wel zoals water, melk, sap, thee etc.

één jaar geleden

Ja hoor.. Hier drinken mijn kindjes ook alles.. verdun het soms wel eens met water. Maar ook wel eens niet.. Het is maar net hoe je het zelf graag wil. Sommige mensen willen alleen water geven en dat is ook prima. Doe waar je goed bij voelt. Er is geen goed of fout.. 😁

één jaar geleden

Hier voeg ik gewoon paar drupjes diksap aan toe vroeger werden wij er ook groot mee ieder zn eigen🥰