17 Reacties

één jaar geleden

Knuffel doet mijn dochter ook niet echt, wel kusjes geven vooral aan mij & opa en mijn broer🤣. Eerst ook niet & ineens deed ze het. Ik zeg altijd mag ik kussie (ze luister alleen na kussie) soms geef ze het soms schud ze nee.

één jaar geleden

Hier nog nog niet 🥹 ik wacht geduldig af.

één jaar geleden

Ja, de hele dag krijg ik kusjes. Ook mijn schoonzus, moeder en kindjes van vriendinnen 🥹

één jaar geleden

Kusjes sinds dat ze 10 maanden is als ik zeg kusje gaat der mondje wijd open

één jaar geleden

Ik krijg vaak een natte kus, maar t is ook een soort van bijten dus misschien heeft ie dan ook wel gewoon honger of last van zn tandjes haha. Mijn man krijgt geen kusjes trouwens. En knuffelen heeft ons zoontje helaas geen geduld voor 😅

één jaar geleden

Hier ook geen knuffelkontje hoor en nog nooit een kusje gehad. Dan geef ik het zelf maar

één jaar geleden

Hahaha ik kreeg het eerste kusje al heel vroeg. Zei dan mama kusje en dan kreeg ik een natte zuigzoen op mijn wang🤣. Daarna kwam ze in een bijtfase. Deed ze eerst alsof ze me een kusje gaf en daarna beet ze keihard. En lachen daarna🤣 echt een draak. En nu sinds een paar weken als ze een kusje geeft maakt ze er ook smakkende geluiden bij. Dus krijg nu weer een natte zuigzoen, maar dan met geluid! Ben helemaal happy. Ze is wel zuinig met haar kusjes hoor en moet er echt om vragen🤣 papa krijgt er soms ook een, maar verder eigenlijk niemand

één jaar geleden

Mijn zoontje geeft al een tijdje “kusjes.” Het is meer dat hij opeens met zijn mond wagenwijd open mijn gezicht aanraakt, maar de intentie om een kusje te geven is er iig wel. Knuffelen doet hij niet zo graag. Soms zitten we te spelen en doet hij wel opeens zijn armpjes om mijn nek heen, maar als ik hem een knuffel geef wurmt hij zich snel los 🥲.

één jaar geleden

Reactie op Estherverlaan

Kusjes sinds dat ze 10 maanden is als ik zeg kusje gaat der mondje wijd ope ...
Hier hetzelfde 😄

één jaar geleden

Same!!!

één jaar geleden

Dat knuffelen herken ik van de oudste. Toen was ik ook steeds bang dat het geen knuffelaar was maar dat komt later pas. Hij bleek namelijk een echt knuffelkont te zijn en is dat nu op zijn 5e nog steeds

één jaar geleden

Nu sinds kort begint mijn meisje een beetje te knuffelen maar kusjes heb ik er nog geen een van gehad 🥹 Ik wacht geduldig af maar ondertussen knuffel en kus ik dr plat haha ♥️

één jaar geleden

Rond 8 maanden begon zij kusjes te geven. Nu sinds een aantal weken niet meer, moet wel even vermelden dat haar 7 en 8e tandje erdoor komen / dus kan eventueel wat discomfort veroorzaken. Vandaag gaf ze oma wel een kus 😂

één jaar geleden

Haha de kusjes zijn hier een soort natte kopstoot. Verder ook weinig knuffelen. Er is zo veel om te spelen en ontdekken, dat knuffelen daar heeft ze echt geen tijd voor 😂

één jaar geleden

Krijg de hele dag kusjes, zo zien ze eruit hihi 🤭

één jaar geleden

Gisteren dan eindelijk mijn eerste kus gehad! ❤️Vandaag ook weer. Mevrouw maakt zelfs getuite lippen🥰🥰

één jaar geleden

Hier ook pas sinds een week of 2 na vragen! Het is wel echt een soort natte tongzoen haha😅 superlief maar laatst begon hij echt met de tong heen en weer, dat gaat dan wel weer een beetje ver 🫣🫢🫢