Hoi mama's!
Ik wacht nog steeds vol verwachting op mn eerste kus van mn meisje. Ze wordt deze week 11 maanden en ik heb 'm nog niet gehad😪
Ook valt het me op dat ze niet echt knuffelt nog.
Meer die er ook nog op zitten te wachten of hebben jullie 'm al gehad?😍
Knuffel doet mijn dochter ook niet echt, wel kusjes geven vooral aan mij & opa en mijn broer🤣. Eerst ook niet & ineens deed ze het. Ik zeg altijd mag ik kussie (ze luister alleen na kussie) soms geef ze het soms schud ze nee.
Ik krijg vaak een natte kus, maar t is ook een soort van bijten dus misschien heeft ie dan ook wel gewoon honger of last van zn tandjes haha. Mijn man krijgt geen kusjes trouwens. En knuffelen heeft ons zoontje helaas geen geduld voor 😅
Hahaha ik kreeg het eerste kusje al heel vroeg. Zei dan mama kusje en dan kreeg ik een natte zuigzoen op mijn wang🤣. Daarna kwam ze in een bijtfase. Deed ze eerst alsof ze me een kusje gaf en daarna beet ze keihard. En lachen daarna🤣 echt een draak. En nu sinds een paar weken als ze een kusje geeft maakt ze er ook smakkende geluiden bij. Dus krijg nu weer een natte zuigzoen, maar dan met geluid! Ben helemaal happy. Ze is wel zuinig met haar kusjes hoor en moet er echt om vragen🤣 papa krijgt er soms ook een, maar verder eigenlijk niemand
Mijn zoontje geeft al een tijdje “kusjes.” Het is meer dat hij opeens met zijn mond wagenwijd open mijn gezicht aanraakt, maar de intentie om een kusje te geven is er iig wel. Knuffelen doet hij niet zo graag. Soms zitten we te spelen en doet hij wel opeens zijn armpjes om mijn nek heen, maar als ik hem een knuffel geef wurmt hij zich snel los 🥲.
Dat knuffelen herken ik van de oudste. Toen was ik ook steeds bang dat het geen knuffelaar was maar dat komt later pas. Hij bleek namelijk een echt knuffelkont te zijn en is dat nu op zijn 5e nog steeds
Nu sinds kort begint mijn meisje een beetje te knuffelen maar kusjes heb ik er nog geen een van gehad 🥹
Ik wacht geduldig af maar ondertussen knuffel en kus ik dr plat haha ♥️
Rond 8 maanden begon zij kusjes te geven. Nu sinds een aantal weken niet meer, moet wel even vermelden dat haar 7 en 8e tandje erdoor komen / dus kan eventueel wat discomfort veroorzaken. Vandaag gaf ze oma wel een kus 😂
Haha de kusjes zijn hier een soort natte kopstoot.
Verder ook weinig knuffelen. Er is zo veel om te spelen en ontdekken, dat knuffelen daar heeft ze echt geen tijd voor 😂
Hier ook pas sinds een week of 2 na vragen! Het is wel echt een soort natte tongzoen haha😅 superlief maar laatst begon hij echt met de tong heen en weer, dat gaat dan wel weer een beetje ver 🫣🫢🫢