25 Reacties
10 maanden geleden
Ik gebruik zelf altijd de baby dry maat 5 van pamper voor onze dochter. Ze krijgt ook s nachts nog een fles en voor het slapen gaan. Lekt zelden door. Ik verschoon niet tussendoor
10 maanden geleden
Hey,
Hier hebben we vaak hetzelfde probleem. Maar niet iedere nacht. Merk dat ze doorlekt als ze ook een extra fles krijgt of als ze ook wat langer slaapt..
Er zitten nou eenmaal ook veel uren tussen..
Bij mij helpen deze luiers wel het allerbeste voor ‘s nachts, ze zijn heel dik en lekken het vaakst van de tijd niet door (maar heel soms wel..) had deze ook in een soortgelijke topic als tip ontdekt:
10 maanden geleden
Hier ook iedere dag hetzelfde liedje. Alles al geprobeerd... ik doe nu 2 luiers over elkaar heen. Misschien klinkt dat sneu, maar alles nat iedere ochtend vind ik nog meer sneu en vies!
10 maanden geleden
Onze zoon werd ook nat pampers maat 4 nu hebben we voor de nacht maat 5 pampers broekje hij ze gelukkig weer elke dag droog
10 maanden geleden
Hier gebruiken we ook kruidvat luiers en begon ze ineens door te lekken. We gebruiken nu voor de nachten Pampers Harmonie (gewoon maat 4) en sindsdien nooit meer doorgelekt.😊
10 maanden geleden
Wij hebben dit ook vaak gehad! Nu doen we elke nacht een pampers harmonie broekje met daarover een grotere maat pampers harmonie luier. Gaat vrijwel altijd goed nu 😁
10 maanden geleden
Hier hetzelfde sinds 2 nachten. Hadden al de pampers baby dry voor de nachten maar ook dit werkt niet.. Dus denk dat we een maatje groter moeten gaan 😅
10 maanden geleden
Wij hebben echt vrijwel alles geprobeerd, denk aan luierbroekjes, luiers andersom, 2 luiers, tig verschillende luiers. Zoonlief slaapt graag op zn buik met billen omhoog dus daar kan geen luier tegenop.🥲 Van de week voor het eerst (en tevens mn laatste hoop) een merinowollen luierbroekje geprobeerd: hij is al 4 dagen droog wakker geworden!👌
10 maanden geleden
Sinds wij snachts maat 5 gebruiken geen last meer. Overdag maat 4. En gewoon hetzelfde merk luiers, Kruidvat Pure & Soft, al vanaf de geboorte en altijd tevreden geweest 🤩