25 Reacties

10 maanden geleden

Ik gebruik zelf altijd de baby dry maat 5 van pamper voor onze dochter. Ze krijgt ook s nachts nog een fles en voor het slapen gaan. Lekt zelden door. Ik verschoon niet tussendoor

10 maanden geleden

Hey, Hier hebben we vaak hetzelfde probleem. Maar niet iedere nacht. Merk dat ze doorlekt als ze ook een extra fles krijgt of als ze ook wat langer slaapt.. Er zitten nou eenmaal ook veel uren tussen.. Bij mij helpen deze luiers wel het allerbeste voor ‘s nachts, ze zijn heel dik en lekken het vaakst van de tijd niet door (maar heel soms wel..) had deze ook in een soortgelijke topic als tip ontdekt:

10 maanden geleden

Je krijgt ze op de kruidvat webshop, niet in de winkel.

10 maanden geleden

Hier alles geprobeerd nu premium protection luiers van pampers bovenste randje na binnen gevouwd nooit weer nat pak gehad🥰

10 maanden geleden

Hier ook iedere dag hetzelfde liedje. Alles al geprobeerd... ik doe nu 2 luiers over elkaar heen. Misschien klinkt dat sneu, maar alles nat iedere ochtend vind ik nog meer sneu en vies!

10 maanden geleden

Mijn zoontje is ook zn nacht plassen. Ik doe hen nu van premium protection pampers maatje 6 om voor de nacht. En tot nu toe gaat dit heel goed.

10 maanden geleden

Wij gebruiken overdag kruidvat luiers en snachts baby dry van pampers. En nooit geen natte nachten. Wellicht proberen waart en dan alleen baby dry voor snachts dan is het niet heel duur

10 maanden geleden

Reactie op Manu26

Mijn zoontje is ook zn nacht plassen. Ik doe hen nu van premium protect ...
Ja hier ook !

10 maanden geleden

wij gebruiken de pampers dry pants luiersbroekjes 12 uur luiers werken voor ons het beste aangezien onze zoon erg bewegelijk is het kan ook zijn dat het rompertje klein is grotere maat zou ook kunnen

10 maanden geleden

Onze zoon werd ook nat pampers maat 4 nu hebben we voor de nacht maat 5 pampers broekje hij ze gelukkig weer elke dag droog

10 maanden geleden

Hier gebruiken we ook kruidvat luiers en begon ze ineens door te lekken. We gebruiken nu voor de nachten Pampers Harmonie (gewoon maat 4) en sindsdien nooit meer doorgelekt.😊

10 maanden geleden

Sinds ik deze luiers gebruik s’nachts lekt ze niet meer door

10 maanden geleden

Hier ook last van gehad met kruidvat 4+ luiers. Ik gebruik nu Pampers Baby dry maat 4 en sindsdien geen last meer van gehad.

10 maanden geleden

Reactie op joyinaya

Je krijgt ze op de kruidvat webshop, niet in de winkel.
Ook ik gebruik deze luiers in de nacht al vanaf dat mijn zoontje een paar maanden was . Heb nooit meer dat hij doorlekt . Pak hem altijd droog uit bed!! Voor mij niks anders dan deze luiers!!

10 maanden geleden

Wij hebben dit ook vaak gehad! Nu doen we elke nacht een pampers harmonie broekje met daarover een grotere maat pampers harmonie luier. Gaat vrijwel altijd goed nu 😁

10 maanden geleden

Hier hetzelfde sinds 2 nachten. Hadden al de pampers baby dry voor de nachten maar ook dit werkt niet.. Dus denk dat we een maatje groter moeten gaan 😅

10 maanden geleden

Ik had het ook met baby dry en ik heb op internet gelezen dat premium van pampers meer opvangt, was éénof andere test mee gedaan.. Daar heb ik nu maatje 5 van en dat werkt prima, ze is ook 10,5-11 kg.

10 maanden geleden

Wij hebben echt vrijwel alles geprobeerd, denk aan luierbroekjes, luiers andersom, 2 luiers, tig verschillende luiers. Zoonlief slaapt graag op zn buik met billen omhoog dus daar kan geen luier tegenop.🥲 Van de week voor het eerst (en tevens mn laatste hoop) een merinowollen luierbroekje geprobeerd: hij is al 4 dagen droog wakker geworden!👌

10 maanden geleden

Sinds wij snachts maat 5 gebruiken geen last meer. Overdag maat 4. En gewoon hetzelfde merk luiers, Kruidvat Pure & Soft, al vanaf de geboorte en altijd tevreden geweest 🤩

10 maanden geleden

Wij gebruiken een inlegluier van pampers harmonie hybrid. Die plak je in de luier en zo neemt het veel meer op. Werkt heel goed tot nu toe. Ons zoontje is een buikslaper dus hij had ook veel last van doorlekken.