3 Reacties

10 maanden geleden

Ik lees mee ! Hier krijgt ze nog 3 flessen opvolg melk 馃 van180 maar die drinkt ze niet altijd leeg. Ze is zo blij met de fles maar moet echt beginnen met afbouwen .

10 maanden geleden

Same here! Maar ik vind t voor nu niet een groot drama omdat ze naast de flesjes goed eet. Ik heb nu 1 flesje pap voor t slapen gaan en 1 flesje melk met t middagdutje. (Wat ze meer gebruikt om in slaap te vallen) Ik heb 2 rietjes bekers. Die vul ik dan met water of sap. Ik leg ze dan op plekken waar zij ze ziet en kan pakken. zo drinkt ze genoeg op een dag. Want als ik het haar aanbied met t eten bv drinkt ze maar 2 kleine slokjes.

10 maanden geleden

Ik heb alleen de avond nog een flesje "gewone koemelk". Die van ons dronk ook niet goed eerst maar nu heeft ze die 360 beker van munckin helemaal door. Kan alleen maar zeggen gewoon blijven aanbieden, op gegeven moment snappen ze het! En ook minderen met flesjes want ze hoeven niet zoveel meer te drinken als die 4 flessen overdag en als je het blijft aanbieden dan is de behoefte naar drinken natuurlijk ook niet zo groot. Opvolgmelk is sowieso niet meer nodig als je kindje goed eet. Gewone melk is voldoende. Als je nog veel flessen geeft bouw het dan rustig af, zorg dat er steeds minder in de fles zit en op gegeven moment laat je het weg. Ik geef wel tussen de middag en soms in de ochtend koemelk maar dan opgewarmd in de magnetron.