12 Reacties

8 maanden geleden

Wij eten nu tegenwoordig tegelijk, en dan eet ie wel! En anders als ik van mijn bord geef dan wel terwijl het precies hetzelfde is🙈

8 maanden geleden

Reactie op Merel 94

Wij eten nu tegenwoordig tegelijk, en dan eet ie wel! En anders als ik van ...
Wij eten altijd gelijk met hem. Hebben zelfs geprobeerd om hem ff alleen te laten maar dan gaat het ook alle kanten op behalve in zn mond. Zelf weten geen optie maar 'voeren' ook niet😔

8 maanden geleden

Reactie op SilW

Wij eten altijd gelijk met hem. Hebben zelfs geprobeerd om hem ff alleen te ...
Ah lastig dan.. hopelijk een fase😅

8 maanden geleden

Reactie op Merel 94

Ah lastig dan.. hopelijk een fase😅
Haha daar gingen we wel vanuit maar we zijn al zo'n 1,5 maand tot 2 verder. Geen enkele fase heeft zo lang geduurd, dus hadden onze twijfels over eventuele fases haha

8 maanden geleden

En zelf eten dan doet hij dat wel? Of wil hij het dan ook niet?

8 maanden geleden

Reactie op Bediha

En zelf eten dan doet hij dat wel? Of wil hij het dan ook niet?
Nee hij gooit er alleen maar...

8 maanden geleden

Hier is een speeltje geven, beetje afleiden en dan voeren het enige wat vaak werkt, niet ideaal, maar voor nu soms het enige waardoor hij wel eet 🙈

8 maanden geleden

Hier precies hetzelfde :( geen oplossing helaas maar wel herkenning. Al maanden.. het enige wat hij eet is vlees/vega balletjes/vis en spinazie samen maardappelen. Verder niks.. hij lust geen pasta, geen rijst, geen potjes, geen komkommer tomaat paprika... ik blijf het wel aanbieden en hij krijgt niks anders als hij niet wilt eten savonds. Een toetje (yoghurt of kwark) krijgt hij wel, en als hij goed heeft gegeten mag hij ook aardbeien als toetje want daar is hij wild van 🤣 maar hij lijkt niks te kort te komen en maak overdag als snack vaak een smoothie met groenten of knijpfruit met groenten. Hopelijk word het vanzelf beter..

8 maanden geleden

Misschien een idee om warm eten 'smiddags te geven??. Een aantal weken geleden weigerde me kleine(18 maanden) ook zijn warme maatijd een paar x, was even een fase. Sprak met een vriendin erover en die adviseerde om de lunch en diner om te gooien. Dat deed ik toen en werkte heel goed.. inmiddels eet hij zijn avondeten gewoon 's avonds..maar misschien wat voor jouw..

8 maanden geleden

Bij ons heeft het denk ik ook ruim 2 maanden geduurd. Was een combinatie met verkouden en doorkomende tandjes. Nu weigert hij heel soms zijn avondeten. En leiden we hem af met een eventueel filmpje. Maar echt met ons mee eten doet hij nog niet. Ik snap de frustratie. Maar hoe meer jullie je erover opwinden. Succes!

8 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal. Alles beland op de grond. Maakt niet uit wat we aanbieden. Het middag warm eten ga ik proberen. We merken wel dat potjes helemaal niet gegeten wordt, vers eten soms. Ik kook recepten zonder pakjes en zakjes en zoutarm voor hem ( en ons).

8 maanden geleden

Hier precies hetzelfde hoor, al maanden inderdaad. Vaak alleen kipnuggets, vissticks, komkommertjes, babybell en aardappeltjes