Hoi mommys
Mijn dochter wil ineens geen melk meer drinken in de ochtend en voor het slapen gaan. Voorheen ging dit altijd heel goed! Is dit dan een teken om te gaan stoppen met de ochtend en avondfles? Zijn er al meer ouders die dit hebben gedaan?
Verder krijgt ze genoeg zuivelproducten binnen en is een goede eter 馃榾
Heyyyy, exact zelfde hier gebeurd. Zoontje wou ineens geen melk meer drinken. Ik heb daarna andere alternatieven geprobeerd maar nee. Hij heeft een week lang alles geweigerd. Nu na 2 weken dacht ik ik ga even proberen. Eerst wou hij het niet daarna doekte hij zelf naar z鈥檔 flesje dronk wel de helft. Nu maak ik elke dag n beetje. De ene x drinkt ie het wel en de ander x niet.
Hier al vanaf haar eerste verjaardag geen fles meer. Ze drinkt een beker melk 's ochtend en 's middags en verder gewoon water. Merkte geen verschil met de nacht wel of geen fles.
Ik ben nu ook aan het stoppen. Mijn dochter wil het nog wel graag maar ik vind dat ze er een beetje vanaf moet. Geef het nog soms als ze moeilijk in slaap komt of 鈥榮 ochtends slecht heeft ontbeten.
Mijn dochter is met 14 maanden gestopt met borstvoeding (door nieuwe zwangerschap) en wil sindsdien ook geen fles meer. Ze krijgt yoghurt, een glas melk of pap (met koeienmelk) dus ze krijgt haar zuivel wel binnen.