8 Reacties

5 maanden geleden

Heyyyy, exact zelfde hier gebeurd. Zoontje wou ineens geen melk meer drinken. Ik heb daarna andere alternatieven geprobeerd maar nee. Hij heeft een week lang alles geweigerd. Nu na 2 weken dacht ik ik ga even proberen. Eerst wou hij het niet daarna doekte hij zelf naar z鈥檔 flesje dronk wel de helft. Nu maak ik elke dag n beetje. De ene x drinkt ie het wel en de ander x niet.

5 maanden geleden

Mijn dochter deed het zelfde. Ze krijgt hier gewoon zuivel producten 鈽猴笍 en dat gaat goed 鈽猴笍

5 maanden geleden

Hier al vanaf haar eerste verjaardag geen fles meer. Ze drinkt een beker melk 's ochtend en 's middags en verder gewoon water. Merkte geen verschil met de nacht wel of geen fles.

5 maanden geleden

Reactie op Kaat0201

Hier al vanaf haar eerste verjaardag geen fles meer. Ze drinkt een beker me ...
Hier ook. Sinds eerste verjaardag geen flessen meer, alles 'met de pot mee'!

5 maanden geleden

Hier ook net na 1e verjaardag gestopt met de flessen. Drinkt bij ontbijt en lunch melk uit open beker. Daarna geen melk meer op de dag.

5 maanden geleden

Ochtendfles was er al een tijd vanaf. Avondfles ook sinds ongeveer een jaar. Melk uit een 360 of rietjesbeker bij ontbijt of lunch

5 maanden geleden

Ik ben nu ook aan het stoppen. Mijn dochter wil het nog wel graag maar ik vind dat ze er een beetje vanaf moet. Geef het nog soms als ze moeilijk in slaap komt of 鈥榮 ochtends slecht heeft ontbeten.

5 maanden geleden

Mijn dochter is met 14 maanden gestopt met borstvoeding (door nieuwe zwangerschap) en wil sindsdien ook geen fles meer. Ze krijgt yoghurt, een glas melk of pap (met koeienmelk) dus ze krijgt haar zuivel wel binnen.