Mijn dochter is nu bijna 13 maanden en na een periode van niet alleen willen slapen gaat het nu sinds 4 dagen weer de goede kant. Ondanks dat ze nu weer doorslaapt en zelf inslaap valt ben ik nog niet helemaal opgefrist en zit de vermoeidheid er nog in. De weken hebben mij echt gesloopt en ik moet mijn slaap en rust nog inhalen😅
Het volgende is nu dat onze dochter nu heel snel gefrustreerd raakt. Ze wilt niet meer in de autostoel (maxicosie nog, we zijn op zoek naar een budgetproef auto met isofix voor onze isofix stoel) ze wilt niet meer in de wandelwagen, als ze een koek of iets krijgt en het is op is het echt drama. Wilt alleen spelen met spullen die niet om te spelen zijn, haar speelgoed vindt ze niks aan en ze heeft veel leuke speelgoed gekregen. Krijgt ze haar zin niet dan is het wee krijsen. Wilt alleen bij mij op schoot als ik op de bank zit en speelt niet alleen (of het is iets wat ze niet mag) Het lastige zijn de autoritjes en even gezellig de stad in gaan. Die zijn dus nu niet meer zo gezellig😂
Herkenbaar en hoe gaan jullie met deze frustratie om? Met name de auto ritjes en als ze in de wandelwagen moeten?