33 Reacties
één jaar geleden
Ohmygod, hier echt precies hetzelfde. 😂 ons zoontje is bijna 14 maanden oud maar ik kan ook echt niet wachten op een tweede, maar ook wij hadden gezegd ergens in april weer proberen 🫣
één jaar geleden
Ohmygod, hier echt precies hetzelfde. 😂 ons zoontje is bijna 14 maanden ou ...
Gelukkig is april nog te overzien maar september lijkt nog ver weg🤣 hoe ga je hiermee om heb je tips?
één jaar geleden
Oh hier hetzelfde! En dan hebben we nog niet eens uitgesproken wanneer we weer voor een tweede zullen gaan! Weet ook helemaal niet of hij er alweer aantoe is
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde maar ik heb dit gevoel al sinds onze zoon een maand of 9 is 🤭. Mijn man is nog niet klaar voor een tweede, ik hoop dat hij het halverwege dit jaar weer wil gaan proberen. Maar goed, het balletje ligt bij hem je moet er beide klaar voor zijn.
één jaar geleden
Reactie op Debbie Lindsayx
Hier precies hetzelfde maar ik heb dit gevoel al sinds onze zoon een maand ...
Snap het inderdaad mannen hebben helaas die kriebels later pas🙈
één jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde 🙈 Toevallig dit afgelopen week laten vallen bij mijn partner en wel zijn we er beiden over uit dat als we er over 3-4 maanden ook nog zo over denken dat we er voor gaan ☺️
één jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Wat houdt jullie nu tegen?
Mijn nieuwe baan. Ik ga tijdelijk daar beginnen met 32 uur ivm trainingen/cursussen. Dus vandaar 3/4 maanden 😉
één jaar geleden
Ik vind het zo knap dat jullie zo snel voor een 2de willen gaan! Mijn meisje is 14maanden en heeft nog nooit een paar dagen achter elkaar doorgeslapen. Is voor mij zo killing dat ik hierdoor niet aan een 2de durf te beginnen. Ben bang dat ik dan mentaal instort als de 2de hetzelfde slaappatroon heeft 😅
één jaar geleden
Hier andersom. Mijn vriend begint over een tweede maar ik zit nog in mijn bubbel van de eerste en geniet er zo erg van. Het jaar is omgevlogen voor mij gevoel was ik gister nog zwanger. Mijn lichaam is nog niet in de oude shape en sport zeker nog niet op het zelfde niveau als voorheen. Ik wil eerste volledig weer de oude zijn en aan mijzelf werken.
één jaar geleden
Reactie op KerkhofE
De 2e hier is inmiddels 4 weken oud! Heel leuk, ook erg druk haha
Kan niet ...
Ah zo leuk hoeveel schelen ze ?
één jaar geleden
Vanavond onveilige seks na 1 dag na ovulatie gehad dus wie weet😉😉 even afwachten me man heeft er zelf voor gekozen om het onveilig te doen terwijl hij weet hoe graag ik het wil dus ergens heeft hij ook wel de kriebels lijkt me even afwachten tot de 15/16de
één jaar geleden
Ik had trouwens wel echt menstruatie krampen voor de seks kan dit met “DE ovulatie” te maken hebben?
één jaar geleden
Wij hebben een 2e die nu dus 13 maanden oud is. De 2e was een soort van verrassing want ik slikte de pil en voor onze 1e kon ik er makkelijk eentje wel eens vergeten maar nu dus niet.. -.-
Het was wel een welkome verrassing, er zit nu een leeftijdsverschil van 1 jaar en 7 maanden tussen en het is hartstikke leuk want ze spelen daarom ook nu al heel leuk samen. Nadeel was dat ik behoorlijke bekken problemen kreeg met de 2e zwangerschap maar ook dat heb ik overwonnen door daarna na de fysio te gaan en dat weer te trainen.
Ik ben daarna ook weer gaan sporten , ik ben nu weer bijna in "shape". Ik sport nu zo'n 3x per week. Ik vind twee kindjes echt voldoende alhoewel ik een droom had voor 3 kindjes. Het is leuk zo en ik kan op deze manier blijven werken en ook nog mijn eigen dingen doen. 😀
één jaar geleden
Reactie op Sharkie89
Ik kon het daaraan voelen ja, 3x zwanger mee geraakt.
Oeh spannend nu de lang durende 2 weken afwachten 🤣
één jaar geleden
Reactie op juudje6
Wij hebben een 2e die nu dus 13 maanden oud is. De 2e was een soort van ver ...
Oh dat is echt super nu hoop ik het stiekem steeds meer dat het gelukt is