33 Reacties
één jaar geleden
Ik heb dit dus ook, ben alleen bang dat als ik nu voor een tweede dat ik niet kan genieten van de eerste. Die is nu 14 maanden, maar voelt voor mij nog steeds als een klein baby’tje. Ik heb t gevoel dat ik alles ga missen omdat ik nu zo met dr bezig ben. Mijn man wil daarin tegen super graag voor de 2e proberen.
één jaar geleden
Mijn ex en ik gingen 3 weken na de geboorte van onze dochter uit elkaar, (iets met affaire, bewust gekozen voor een gezinnetje en 6 jaar relatie dus alles leek stabiel te zijn maar dus niet) en ik heb nu dus een jaar later iemand ontmoet en ik ken hem nu nog geen 2 maanden en alles rammelt al aan aaaallle kanten. Nu moet ik ook zeggen dat het al veel langer dan 2 maanden aanvoelt omdat hij letterlijk elke avond tot nu toe hier heeft geslapen. Letterlijk een ‘hij is nooit meer weg gegaan’ idee. Heel fijn maar moet die baby gedachtes echt even onder controle houden😂🥰
één jaar geleden
Hier zelfde, maar dan voor een 3e kindje. 2 totaal verschillende zwangerschappen en bevallingen gehad. Na de 1e dacht ik, hoezo een 2e...lastige bevalling (na prachtige zwangerschap). Maar na 1.5 jaar begon het toch te kriebelen. 2e kindje is nu net een jaar geweest (pittige zwangerschap maar fijne bevalling), maar het zit helemaal in mn hoofd. Ongeveer 2 jaar ertussen vind ik wel fijn ivm peuter die beter zelf loopt, trap loopt en al wat zelfstandiger is. Als we ze samen zien spelen smelten we helemaal 💕. Maarja hoe gaat dat dan met een 3e ☺️
één jaar geleden
Ohja snap het helemaal!
Onze oudste is uit dec 2020 en volgens mij had mijn vriend na 3 mnd alweer de kriebels en ik na 6mnd maar wel even gewacht tot okt 2021 toen ivm vakanties en een bruiloft in de familie (omdat ik goed beroerd ben geweest). Onze tweede is van nov 2022 (tussendoor een miskraam gehad).
Nu kriebelt het een mini beetje sinds kort maar willen we even tot de zomer of net erna wachten om te gaan voor een derde. Puur om ook even wat rust te hebben gezien ik van baan gewisseld ben en we ook verbouwd hebben en verhuisd zijn.
Hoe je met die kriebels om gaat weer ik niet haha.
één jaar geleden
Reactie op Englo
Ik vind het zo knap dat jullie zo snel voor een 2de willen gaan! Mijn meisj ...
Same here 😂
één jaar geleden
Reactie op Englo
Dan had ik er waarschijnlijk ook wel 2x over nagedacht hoor. Het is net in welke situatie je zit en of je het op dat moment aan kan. Ik heb "geluk" dat ze allebei na 2 maanden het door slapen al hadden ontdekt.. Anders had ik het heel zwaar te verduren gehad tijdens mijn 2e zwangerschap want ik had al heel snel last van m'n bekkenbodem, dat is ook het risico van snel zwanger zijn.. En door het spugen ook niet altijd de volle aandacht voor de eerste. En het schoonmaken ging niet in m'n zwangerschap, gelukkig veel hulp van m'n moeder daarin gehad..
één jaar geleden
Hier ook! En we hebben al 2 kids 🥹 is dit de natuur die dit gevoel geeft?🤣 Ik ben bang dat het nooit ophoudt.
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op Englo
Na de eerste (mei 2020) heb ik er ook heel lang niet aan moeten denken, sterker nog, het is puur praktisch (man is militair) dat we op een X moment voor een 2e zijn gegaan. Onze oudste is op z’n zachtst gezegd niet de beste slaper, dus ik kan me heel goed verplaatsen in je gedachten. Maar; onze tweede (nov 2022) is echt een zonnetje qua slapen, dus het kan gelukkig ook anders 🙈. Tot 6 maanden nachtvoeding gehad en sindsdien slaapt hij door 🙏🏻.
Ik heb zelf niet de wens voor 3e, maar kan me het rammelende wel indenken 🫣.
één jaar geleden
Hier ook! En we hebben al 2 kids 🥹 is dit de natuur die dit gevoel geeft?� ...
Haha inderdaad ben benieuwd na een 2de of het snel kriebelt voor een 3de😂🙈
één jaar geleden
Bij mij kriebelde het al na een halfjaar, ik werd alleen nog niet ongesteld omdat ik nog borstvoeding gaf en ik wou absoluut niet stoppen met borstvoeding. Uiteindelijk ben ik met 8 maanden ongesteld geworden en de maand er op was ik zwanger😂 Nu inmiddels 28 weken zwanger.
Aangezien je man ook niet heel voorzichtig is, heb je er al eens over gehad wat als… hoe staat hij daar in? Of wilt hij het absoluut nog niet? En wat is het verschil met nu of pas in september, hoezo specifiek september 🤓
één jaar geleden
Reactie op nada005
Bij mij kriebelde het al na een halfjaar, ik werd alleen nog niet ongesteld ...
Ja zeker, hij weet wat de gevolgen zijn!
Het maakt hem aan de ene kant niet uit maar leek hem leuk in de zomer een kindje te krijgen. Maar je weet nooit hoelang het duurt. Donderdag de test doen en wie weet🙃 wat fijn dat je al zo snel zwanger raakte zeg, hoe bevalt het om nu 28 weken zwanger te zijn met een jong kindje?
één jaar geleden
Reactie op emy dijken
Ja zeker, hij weet wat de gevolgen zijn!
Het maakt hem aan de ene kant nie ...
Nee dat kan je idd niet plannen. Het kan zomaar ook een jaar of halfjaar duren. Ja ik vind zwanger zijn met een dreumes van bijna 15 maanden wel zwaarder maar ik had ook niet anders verwacht. Vooral het 1e trimester met de misselijkheid was lastig.