35 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken die van Na茂f, bevallen ons erg goed 馃槉

茅茅n jaar geleden

Waterwipes!

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik die van pampers harmonie. Die bevallen ons prima, ik koop altijd wel gewoon een grootverpakking want dat scheelt echt qua prijs.

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik waterwipes. Misschien niet de meest vochtige (geen idee, geen vergelijkingsmateriaal) maar wel zonder "troep" en parfum dus vriendelijk voor de huid

茅茅n jaar geleden

Waterwipes!

茅茅n jaar geleden

Huggies pure!

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken gewoon washandjes en een beetje water, kan je ze zo nat maken als je zelf wil.

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken Naif, ik vind dat persoonlijk hele fijne natte stevige doekjes. En ook nog beter voor het milieu want er zit geen plastic in!

茅茅n jaar geleden

Zwitsal en dan de paarse variant. En voor mijn andere zoontje de waterdoekjes van de kruitvat ivm met gevoelig huidje.

茅茅n jaar geleden

Hier de Pampers harmony aqua. Tijdje ook die van Kruidvat gebruikt, maar de pampers zijn echt een stuk vochtiger.

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik die van pampers sensitive en die bevallen ons prima!

茅茅n jaar geleden

Wasbare doekjes kun je zo nat maken als je zelf wil, kan ik echt aanraden!

茅茅n jaar geleden

Hier ook wasbaar van cheeky wipes. Nooit meer wat anders

茅茅n jaar geleden

Zwitsal! Koop ze altijd in aanbieding bij kruidvat

茅茅n jaar geleden

Waterwipes!

茅茅n jaar geleden

Wasbaar inderdaad. Ik spray wat water op haar billen en daarna met een wasbaar doekje schoonmaken. Als ze gepoept heeft gebruik ik Weleda Liniment. Maar het ergste haal ik dan ook weg met een luierdoekje hoor. Altijd 100% waterdoekjes, merk wisselt een beetje maar vind Water Wipes of Pampers Harmonie aqua het fijnst.

茅茅n jaar geleden

Waterwipes

茅茅n jaar geleden

Wij gebruiken Kruidvat Sensitive, daar zijn we heel tevreden over.

茅茅n jaar geleden

Die van Naief vind ik echt het allerbest.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben zwitsal water wipes en die waterwipes van de lidl! De rest vind ik ook droog of bevalt me niet omdat je er 20 tegelijk pakt 馃檲