Goeiemorgen!
Ok, misschien een gekke vraag..
Wat zouden jullie je kind en/of baby aan doen als je naar de kerstmarkt gaat (hele dag).
Voor onze dochter heb ik thermokleding gekocht. Heeft daarnaast winterjas/muts/sjaal/handschoenen.
Voor onze zoon in de kinderwagen: winterjas/sjaal/muts. In de voetenzak met een “skibroekje”.
Handschoenen zijn ellendig; iemand tips voor fijne handschoenen die ook blijven zitten bij een 1-jarige? Zit nu te kijken naar handschoenen met klittenband.
Zou gewoon normaal kleden..
Normale kleding, jas, sjaal, handschoenen..
Zou niet een skibroek aan doen als hij ook nog een voetenzak heeft. Z'n voetenzak is al heel warm..
Dat word een broeikast effect.. veel te warm.
Veel te warm! Normale broek en dan de voetenzak, is warm zat. Handschoenen met een touwtje en touwtje wat korter doen met een knoopje, zo zitten de wanten gelijk aan de mouw. Maar koude handen is niet erg hee! Beetje bewegingsvrijheid is ook niet verkeerd.
Ik zou gewoon normaal kleden. Wat je opnoemt is echt veel te warm, alsof je met -20 de deur uitgaat. Gewoon een normale broek romper shirt met jas, sjaal en handschoenen en dan lekker in de voetenzak.
Je kunt die Voetenzak zien als een lekker fleecedekentje voor ons, wordt dus lekker warm daarin, echt geen skibroek nodig hoor!
Als tip voor de handschoenen, met touw die kun je achter knopen zodat ze goed zitten, maar koude handjes is geen ramp he.
Ok dank voor jullie reacties.. misschien in mijn gedachten dat ik idd naar de Noordpool zou gaan, maar jullie bericht is duidelijk😅
Ik zou niet willen dat ze het heel koud zouden krijgen; that’s all!
Ik heb voor mijn dochter net wantjes gekocht van de Hema. Die zitten aan elkaar met een touwtje en kan je door de jas heen doen. Je kunt ze eventueel iets korter maken door er een knoop in te maken. Als je ze goed onder de mouwen van de jas stopt blijven ze aardig zitten.
Wij hebben zo’n soort skipakje waarin je de handjes kan omslaan (vind ie niet altijd leuk) maar handschoenen werkt hier ook niet echt. Nu met de vrieskou vindt hij dat wel lekker maar hij is een kouwkleum