17 Reacties

één jaar geleden

Zou gewoon normaal kleden.. Normale kleding, jas, sjaal, handschoenen.. Zou niet een skibroek aan doen als hij ook nog een voetenzak heeft. Z'n voetenzak is al heel warm.. Dat word een broeikast effect.. veel te warm.

één jaar geleden

Veel te warm! Normale broek en dan de voetenzak, is warm zat. Handschoenen met een touwtje en touwtje wat korter doen met een knoopje, zo zitten de wanten gelijk aan de mouw. Maar koude handen is niet erg hee! Beetje bewegingsvrijheid is ook niet verkeerd.

één jaar geleden

Ik zou gewoon normaal kleden. Wat je opnoemt is echt veel te warm, alsof je met -20 de deur uitgaat. Gewoon een normale broek romper shirt met jas, sjaal en handschoenen en dan lekker in de voetenzak. Je kunt die Voetenzak zien als een lekker fleecedekentje voor ons, wordt dus lekker warm daarin, echt geen skibroek nodig hoor! Als tip voor de handschoenen, met touw die kun je achter knopen zodat ze goed zitten, maar koude handjes is geen ramp he.

één jaar geleden

Ok dank voor jullie reacties.. misschien in mijn gedachten dat ik idd naar de Noordpool zou gaan, maar jullie bericht is duidelijk😅 Ik zou niet willen dat ze het heel koud zouden krijgen; that’s all!

één jaar geleden

Ik heb voor mijn dochter net wantjes gekocht van de Hema. Die zitten aan elkaar met een touwtje en kan je door de jas heen doen. Je kunt ze eventueel iets korter maken door er een knoop in te maken. Als je ze goed onder de mouwen van de jas stopt blijven ze aardig zitten.

één jaar geleden

Wij hebben zo’n soort skipakje waarin je de handjes kan omslaan (vind ie niet altijd leuk) maar handschoenen werkt hier ook niet echt. Nu met de vrieskou vindt hij dat wel lekker maar hij is een kouwkleum

één jaar geleden

Reactie op LD86

Ik heb voor mijn dochter net wantjes gekocht van de Hema. Die zitten aan el ...
Nou hier echt niet hoor🙈 driftbuien volgen en ze krijgt ze hoe dan ook uit😂

één jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Nou hier echt niet hoor🙈 driftbuien volgen en ze krijgt ze hoe dan ook uit ...
🤣 oh jee

één jaar geleden

Wij hebben winterjassen van de zeeman en daar zitten de handschoenen vast aan een knoopje, werkt bij ons goed.

één jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Dit is hier ook en hetzelfde met een muts.. die vliegt helemaal meteen af😅

één jaar geleden

Reactie op CHMB

Wij hebben zo’n soort skipakje waarin je de handjes kan omslaan (vind ie ni ...
Handschoenen zijn een ellende met de jongste. Krijg ze gewoon niet aan; ook niet met een koordje. Hij wil niet meewerken zeg maar😅

één jaar geleden

Reactie op jootjeSchil

Haha hier precies hetzelfde en ook bij haar muts 🙈.

één jaar geleden

Reactie op Lin_86

Handschoenen zijn een ellende met de jongste. Krijg ze gewoon niet aan; ook ...
Nee maar met zo’n pakje hoeft dat dus ook niet, want je slaat ze om en dan heb je gewoon stompjes. Die krijgt ie niet uit 😄 wacht ik maak een foto!

één jaar geleden

En dit is omgeslagen

één jaar geleden

Kleine zwarte wantjes van de zeeman van 1 euro! Zitten heel goed om haar handjes en gaan niet af.

één jaar geleden

Reactie op LD86

Ik heb voor mijn dochter net wantjes gekocht van de Hema. Die zitten aan el ...
Ik heb niks gezegd 🫣🤣

één jaar geleden

Reactie op LD86

Ik heb niks gezegd 🫣🤣
Haha zijn hele fijne wantjes maar hier ook een kleine deugniet die ze toch uit krijgt🤣