29 Reacties
één jaar geleden
Reactie op ScherpeMaartje
Ongeacht of er een ander is voor jou of niet; dit gedrag kan niet! Het gedr ...
Ga niet zomaar door naar de volgende hoor maar besefte meer dat het ook anders zou kunnen daardoor
één jaar geleden
Je zou eens met je psycholoog kunnen bespreken hoe je een gesprek hierover met hem het beste kunt voeren.
Eventueel kun je er eens samen met hem heen gaan, dat jouw psycholoog het gesprek leidt en jullie zo tot afspraken kunnen komen en jij je hart kunt luchten. Bij mijn psycholoog kon dat in ieder geval.
Er zal iets moeten veranderen. Zeker als jij iemand anders ontmoet hebt die jou wel een goed gevoel geeft. Anders is het een kwestie van tijd en dan ga je je onbewust toch meer en meer afsluiten voor je vriend.
Pittig allemaal. Hoop dat je eruit komt. Met of zonder hem. Sterkte!❤️
één jaar geleden
Reactie op Jennifer5214
Ga niet zomaar door naar de volgende hoor maar besefte meer dat het ook and ...
Dat begrijp ik :)
één jaar geleden
Reactie op nvo_
Je zou eens met je psycholoog kunnen bespreken hoe je een gesprek hierover ...
Oh, ik lees dat hij weigert om met een psycholoog te praten? Dus hij weigert om aan jullie relatie te werken en daarmee verpest hij dus ook jullie gezin. Sorry, maar je mag dat best van hem eisen. Als hij dat al niet wil, kies dan alsjeblieft voor jezelf.
één jaar geleden
Wat klinkt dit pittig en niet oke.
Wat goed is om te beseffen waar jij invloed op hebt en je daarop richten. Je geeft aan zelf eerder dit soort relaties gehad te hebben waardoor je deze onbewust weer aantrekt. Het is goed dat je hier voor jezelf aan werkt bij voorkeur in een steunende en rustige omgeving.
Je huisarts kan je hier via de poh verder mee helpen!
één jaar geleden
Wat vervelend voor je. Ik zou echt niet weten hoe ik er bij zou zitten als ik er zo alleen voor zou staan. Dus respect. Ik lees over je burn out en dat het soms lastig voor je is om taken zoals opruimen aan te pakken. Daar over wil ik zeggen. Accepteer het. Accepteer dat je huis nu niet tip top in orde is. Het hoeft niet altijd perfect te zijn. En als jou vriend daar zoveel last van heeft moet hij jou helpen!! Jij hoeft dat niet alleen te zijn. Hij zou moeten respecteren dat het zwaar voor je is.
Als ik dit lees denk ik wegwezen meid. Maar kan me voorstellen dat dit niet makkelijk is omdat hij de vader van jullie kindje is. Communicatie is zo belangrijk en het lijkt erop dat jullie wederzijds begrip missen. Ik zou adviseren om rond de tafel te gaan zitten en echt gaan praten. Zonder dat je hem verwijt(om conflict te voorkomen). Uitspreken hoe zwaar het voor je is en tevens zou ik toch relatie therapie adviseren. Als hij dat niet wil een ultimatum stellen hoor! Of we gaan er aan werken of we gaan uit elkaar? Zoiets
één jaar geleden
Och eerlijk, kies voor jezelf maar dat is makkelijk zeggen vanaf deze kant. Het klinkt in ieder geval niet als een gezonde en veilige relatie én situatie voor jullie dochter.
één jaar geleden
Reactie op nvo_
Oh, ik lees dat hij weigert om met een psycholoog te praten? Dus hij weiger ...
Dit.❤️