8 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb het ook heel erg gehad en het komt met vlagen nog steeds. Ik geef nog borstvoeding en ik lees dat het daardoor langer kan aanhouden, idd waarschijnlijk omdat er een hormonale link is. Het is best vervelend soms en ik vraag me ook af of het nog weggaat...ik heb (nog) geen ervaring met een tweede dus kan je vraag niet helemaal beantwoorden, maar wel herkenning dus.

6 maanden geleden

Is je schildklier onderzocht?

6 maanden geleden

Reactie op SC1987

Ik heb het ook heel erg gehad en het komt met vlagen nog steeds. Ik geef no ...
Wat vervelend! Ik heb inderdaad ook 10 maanden fulltime borstvoeding gegeven.. misschien dan toch een link daarmee, gezien de hormonen dan ook in stand gehouden worden. Hopelijk gaat het bij jou ook snel over ☺️

6 maanden geleden

Reactie op Veer21

Is je schildklier onderzocht?
Ja, daar is destijds wel op geprikt. Die waarden waren allemaal goed.

6 maanden geleden

Reactie op SC1987

Ik heb het ook heel erg gehad en het komt met vlagen nog steeds. Ik geef no ...
Hoelang heb jij er eigenlijk al last van? Bij mij werd het na 2-3 maanden minder.

6 maanden geleden

Ik heb altijd al hartoverslagen maar ik merk daar niets van. Tegen mij zeiden ze ook dat het onschuldig is. Ook in de zwangerschappen van onze 2 jongens heb ik er geen last van gehad en heb me er eigenlijk ook nooit druk km gemaakt

6 maanden geleden

Reactie op Hetiswathetis

Ik heb altijd al hartoverslagen maar ik merk daar niets van. Tegen mij zeid ...
Heb je het ook de hele dag door meerdere keren per minuut dan? Kan me haast niet voorstellen dat je dat niet opmerkt 😅 Ik werd er gek van.

5 maanden geleden

Sorry, ik zie je reactie nu pas. Ze hebben het in het ziekenhuis ontdekt maar ik heb eigenlijk geen idee hoe vaak ik dat heb. Ze zeiden wel geregeld... Ik merk mijn hartslag sowieso niet dus het overslaan merk ik ook niet