9 Reacties

één jaar geleden

Ik geef mijn dochter van 1 jaar nog 180. Maar ik bouw alles om de 2 weken af ongeveer. Ik merk wel dat ze zo gek is op melk dat ik het gewoon geef. Wij eten om 18:00 en 19:00 krijgt ze de fles. Mijn dochter is een grote eter. Misschien moet je gewoon weer 160 geven. Ooit veranderd dit toch wel.

één jaar geleden

Of het gaan vervangen met halve volle melk is ook nog een optie.

één jaar geleden

Ik zou ook terug gaan, naar wat je eerder gaf.

één jaar geleden

Halfvolle melk proberen of teruggaan naar wat je eerder had

één jaar geleden

Mijn zoontje van 1jaar van 10november. Drinkt smorgens en 's avonds nog gewoon 210 ml Melk nutrilon 4. Hij eet en drinkt super goed. Waarom afbouwen als ze het er goed op doen. Hij is nu eenmaal groot en groeit goed en is vrolijk

één jaar geleden

Even ophogen en anders terug naar NR 3

één jaar geleden

Wij zijn de opvolgmelk aan het afbouwen door minder schepjes te doen en te combineren met gewone melk. Maar ze krijgt wel in totaal net zoveel in de fles nog. Gewoon nog een fles van 180 dus nog voor het slapen...

één jaar geleden

Opvolgmelk is niet nodig, je kan zelfs gewoon 2 blijven geven. Dus als je kind het op 3 beter deed, zou ik daar gewoon weer naar terug gaan.

één jaar geleden

Gewoon 3 geven. Ik heb hier nooit anders gegeven dan 1 en daarna 2 en met 12 maanden volledig gestopt met opvolgmelk. Ze hebben het in principe niet meer nodig na 1 jaar.