22 Reacties
één jaar geleden
Ze slaapt van 10 tot 11 (soms 3 kwartier en soms 1,5 uur) en rond 3 uur hetzelfde. Maar ze slaapt nooit 2x 1,5 uur overdag. Ze gaat rond 19.00 uur naar bed tot half 7/7 uur
één jaar geleden
1,5 uur, soms 2 uur. Bijna 14 maanden en 1 dutje per dag.
Nachten wordt ze om de 3/4 uur wakker voor borstvoeding.
één jaar geleden
Iedere dag verschillend, maar over het algemeen in totaal rond de 2,5 uur. Meestal 's ochtends langer dan 's middags. Als ze maar één slaapje doet is dat vaak rond de twee uur.
één jaar geleden
Onze zoon nu 13 maanden slaapt ongeveer 2x 2 uur (dit verschilt wel per dag). En snachts slaapt hij goed. Is soms tussendoor snachts wel een half uurtje wakker. Maar valt vanzelf weer in slaap als we hem laten.
één jaar geleden
Wij zitten duidelijk in een overgang naar 1 slaapje. De laatste dagen van 11.45 a 12.00 tot 14.15 a 14.30 geslapen. Ze is eerder in de ochtend niet aan slapen toe. Eerder was het slapen van 10.00 tot 12.00 en van 15.30 tot 16.30.
één jaar geleden
Reactie op Hetiswathetis
Hier 13 1/2 maand en slaapt 1 dutje van ongeveer 2 tot 3 uur
Hier hetzelfde en dan savonds 10 tot 12 uur.
één jaar geleden
Dochter van 21-11.
We bieden nu nog 2 slaapjes aan en proberen dr ochtendslaap iets in te korten max 1h. Als we haar niet wakker maken slaapt ze zo 1,5 uur als het niet langer is.. Waardoor ze s middags dan niet langer dan 1 uur wilt slapen met als gevolg dat ze het niet volhoudt tot 18:30/19:00. Ze kan nog niet zonder dr ochtendslaapje maar nu we die max 1uur houden slaapt ze in de middag 1,5 tot 2 uur en om 18:30/19:00 op bed. En slaapt dan tot een uur of 06:30/07:00 s ochtends.
één jaar geleden
Oh dankjewel allemaal! Ik weet echt niet meer zo goed waar we goed aan doen. Ons zoontje heeft nooit veel geslapen overdag en 's nachts ook altijd wel vaak wakker. Maar nu is hij dus soms 2 keer een blokje van n uur wakker in de nacht. Hij slaapt s ochtends 45 minuten tot een uur en s middags 1 tot 1,5 uur. Ik dacht dat het misschien te lang was maar als ik dat zo lees wrs niet? Hij is van 29/11 dus denk ook nog niet per se toe aan 1 dutje?
één jaar geleden
Reactie op Winter 2022
Oh dankjewel allemaal! Ik weet echt niet meer zo goed waar we goed aan doen ...
Sowieso altijd minimaal n uurtje tot 1,5 uur wakker s nachts. En soms zelfs 2keer. Denk n hele lange slaapregressie.
één jaar geleden
Reactie op Winter 2022
Hoe lang slaapt hij s nachts?
één jaar geleden
Reactie op Winter 2022
Die van mij slaapt in de ochtend van 10 tot 12 en in de middag nog van 15.00 uur tot 16.30 uur. Hier doet slapen echt slapen want ze slaapt evengoed daarna van 19 tot 7. Die van ons is van 26/11
één jaar geleden
Reactie op FirstTimeMommyRox
Hoe lang slaapt hij s nachts?
Gaat meestal rond 19.00 / 19.30 uur slapen tot 7.00 /8.00 uur. Met die wakkere momenten tussendoor dus.